Gå til innhold

dreit meg ut med datan

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei..lite problem.. på jobbe lastet jeg ned msn og slik at jeg går rett inn på den uten å skrive passord, teit for da kan hvem som helst der gå inn og lese den.. men så kom jeg hjem og endret passordet, vil det da bli endret på jobben også slik at nå kommer ingen inn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det gamle passordet vil fortsatt bli liggende lagret på maskinen på jobb, men ingen vil nå komme inn på det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere ikke egne brukerkontoer på jobben da?? I så fall blir msn-kontoen tilknyttet brukerkontoen.

Skrevet

Du opprettet en konto og til denne kontoen er det ett passord - uansett hvor du er i verden. Endrer du passordet til kontoen, må du bruke dette alle stedene du bruker msn messenger. Det vil si at ditt gamle passord ikke fungerer på jobben nå.

Det er mulig å opprette en egen jobbkonto om du ønsker det. Det blir da en helt separat konto som ikke har noe som helst å gjøre med din andre konto hjemme. For msn messenger er du en ny identitet, selv om du i virkeligheten er av samme kjøtt og blod.

Nå får ikke vi kjørt msn messenger på jobben, men dersom jeg hadde hatt interesse av å gjøre det, så hadde jeg brukt samme konto som hjemme, men ikke latt msn messenger huske passordet. Da må jeg selv huske passordet hver gang jeg skal logge på. Forsåvidt sånn jeg gjør det på de maskinene jeg har her hjemme. En husker passordet automatisk, de andre må jeg manuelt logge meg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...