Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Hei, jeg og kjæresten min koste oss litt ista.. Han hevder at han hørte jeg sa navnet hans flere ganger, men jeg er 100 % sikker på at jeg ikke gjorde det. (Jeg har gjort det før, og det er jeg klar over, men ikke akkurat denne gangen, så hadde jo aldri nektet for det).. Han sa "tenk hvis du hadde sagt et annet navn da?!", fordi vi leste her inne et innlegg om kjæresten til en som gjentatte ganger gjorde det. Også sa jeg at jeg sa ingenting, og da trodde han jeg kødda fordi han hadde hørt jeg si navnet hans.. Er det mulig at jeg kan ha sagt det uten å tenke over/huske det? Eller har han bare hørt feil?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Skuffende. Dette handler jo ikke, som overskriften sier, om sex, men om stemmer i hodet og muligens dårlig hørsel. Anonym poster: 59165fdf7efd4b6fdef92e2e26b54c63
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Hehe, tenkte meg det måtte ha en slik overskrift for at folk skulle trykke seg videre til dette innlegget i håp om noen svar Så du tror altså ikke at jeg har sagt navnet hans for så å glemme det, men at han hørte "feil"?
Cathrine88 Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Jeg kan ofte si ting jeg ikke nødvendigvis husker etterpå. Man blir jo (forhåpentlig) litt revet med i øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 He he. Hva om du ikke sa det da? Også forestiller han seg først at du sier det, flere ganger, deretter går videre på tanken om du hadde sagt en annen sitt navn da. Han var vel kanskje bare nysgjerrig om hvordan han selv hadde reagert hvis da. Snodig uansett. Hjernen kan i blant spille oss noen puss. Det kan være han forestiller seg dette, men det kan jo også hende at du gjorde det for å så glemme det. Men jeg tror man vanligvis ville ha husket det da. Anonym poster: badfba371136dfad8e2d42e10d8406da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå