Vilje Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 hva gjør dere sammen? har dere noe felles hobbyer? tror vi trenger noe for å få oss ut av sofan...
Gjest Lea Skrevet 7. april 2004 #2 Skrevet 7. april 2004 Vi trives egentlig med å ha litt forskjellige interesser. men vi liker begge å fikse og ordne her hjemme. Ellers blir det til at vi ser på TV, går turer med hunden osv. Ikke noe spennende. Egentlig burde vi også komme oss mer opp av sofaen...
Midnattsol Skrevet 7. april 2004 #3 Skrevet 7. april 2004 Nå har vi fått hund, så nå går det mye tid til det. Koselig. :-) Ellers har vi også litt forskjellige interesser, men noe er greit å ha for seg selv, så det går veldig bra.
CreatureCanis Skrevet 8. april 2004 #4 Skrevet 8. april 2004 Vi to er begge "datanerder" og om vi har 2 PCer her (eller der, bor ikke sammen) så kan vi sette oss ned og game mot hverandre og slikt.. Ellers så har vi vel forskjellige intresseser innen databruken.. han er hardware duden og jeg er "kode" berta.. Gid jeg har det morsomt i kveld.. er vist litt overtrøtt. Men men.. utenom data'en er det mye som skiller oss. Han driver og trener.. jeg driver med andre ting.. lesing, tegning, osv..
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Hei! Vi har noen fellese interesser og noen ikke. Vi har tatt dykkelappen sammen, og driver med det sammen, kjempe gøy. :-)
Edie Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Vi har to pc'er så det er vel en felles interesse. Og så går vi tur sammen hver dag. Utenom det har vi ulike interesser og trives med det.
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #7 Skrevet 8. april 2004 Eks.samboer'n likte bare fotball og gå ut på byen med kameratene+ å være med i en nerdete mindre politisk forgrening med drøssevis av nerds. Å ha en sports-idiot som kjæreste var forferdelig når en ikke liker å se sport selv.. Jeg likte å være hjemme, se filmer, lytte til ulike typer av musikk, gå på kino, gå på franskkurs, trene, m.m. Det ble totalt krasj....nå er vi eks'er! Neste gang vil jeg gjerne ha en kjæreste som forstår noen av mine interesser :-)
Iselilja Skrevet 8. april 2004 #8 Skrevet 8. april 2004 Vi holder begge på med data og har hver vår maskin. Han spiller mye, mens jeg jobber for det meste med webdesign. Ellers har vi ganske forskjellige interesser. Han er interessert i bil og anlegg bl.a og jeg liker og lese og bake bl.a.
Veslejenta Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Vi to er begge "datanerder" og om vi har 2 PCer her (eller der, bor ikke sammen) så kan vi sette oss ned og game mot hverandre og slikt.. Ellers så har vi vel forskjellige intresseser innen databruken.. han er hardware duden og jeg er "kode" berta.. Samme her, bortsett fra at vi bor sammen. I tillegg så går vi turer sammen, og i det siste har vi begynt å jogge sammen. Deilig med disse turene da vi snakker sammen om alt mulig. Vi har i tillegg en del forskjellige hobbier. Jeg liker å lese, være på kg, male etc etc. Men vi har stor forståelse for at vi bruker tid foran pc'n uten å være sosiale da begge gjør det. Å leve med en computer geek uten å like datamaskiner selv kan være vanskelig.
Grooo Skrevet 8. april 2004 #10 Skrevet 8. april 2004 Tja.. TV ser vi i alle fall aldri på, men hva vi driver med vet jeg ikke helt... Vi er begge datanerder og har flere pcer stående rundt om her, så de tar såklart mye tid. Er glade i å lage mat begge to, så vi holder på litt på kjøkkenet. Han studerer i år da, så det blir litt skolearbeid i blandt... Jeg har nettopp fått symaskin Og så er jeg veldig glad i å lese noe han så absolutt IKKE er... Ellers er vel den store felles interessen å reise...
Nigella Skrevet 8. april 2004 #11 Skrevet 8. april 2004 Vi trener, litt sammen og litt hver for oss. Ellers liker begge fisketurer på sjøen, fjellturer, og i det hele tatt å være ute. Lage mat og invitere venner setter også begge pris på. Vi liker mye av de samme filmene, musikken og forestillingene(revy, konserter etc) Vi kan være kjedelig like av og til . Men så er han mer teknisk interresert (nesten erotisk forhold til surround anlegget med dvd etc), mens jeg tar meg av blomstene og leser bøker. Liker det sånn.
Ann Forup Skrevet 8. april 2004 #12 Skrevet 8. april 2004 Jeg og samboer har vel mere eller minder alt til felles, vi har egen bedrift og jobber sammen så vi er så godt som sammen 24/7 og det stor trives vi med, vi elsker at gøre ting sammen, men jeg får lov at holde min hobby med håndarbejde for mig selv, selvom han kommer med indslag når jeg designer.
Rio Skrevet 9. april 2004 #13 Skrevet 9. april 2004 datanørder her også vi bor ikke sammen da.. men vi bruker vel mye tid på pc.. det hadde ikke gått hvis en av oss ikke var så glad i pc.. han er glad i å mekke bil.. jeg liker å trene, lage musikk/synge, gå på byn, reise, lese, og se masse på tv men vi har nok blitt litt sofagriser dessverre, når vi er sammen..
Ingeborg Skrevet 9. april 2004 #14 Skrevet 9. april 2004 Vi trener på SATS sammen, spiller i korps sammen og spiller rollespill litt hver for oss og litt sammen. Liker også å være med på quiz på kafe sammen. Nokså mange felles interesser - og noen interesser som bare én av oss har.
monja Skrevet 9. april 2004 #15 Skrevet 9. april 2004 Njej.....kan ikke komme på noe vi har til felles....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå