Gå til innhold

Teite ting du har gjort for en du er forelsket i.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell stalker-ish historier, ting du har gjort for og imponere en du har hatt en crush på, og andre "teite" ting du har gjort! Jeg kan begynne!

-svingte inn bilen på butikken fordi jeg så at han gikk inn dit, bare for og si hei til han. Kjøpte også med meg vann, elle og frukt, slik at han skulle se hvor sunn jeg er!

-Følget musikk-bloggen hans, og hørte på akkurat den samme musikken som han (selv om det egentlig ikke er min type musikk), bare slik vi skulle ha "noe til felles"

-Hørte at han sa til en kollega at han skulle på sentere senere, så da måtte jo jeg så klart reise på sentere også! Var der i kanskje 5 timer, og møtte han til slutt. Så jeg satt der og kjedet meg i 5 timer, bare for et lite "hei" :fnise:

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt noen joggeturer forbi der han bor noen ganger. Selv om jeg ikke akkurat er en jogger. Gikk mesteparten av veien, men jogget forbi huset hans. I håp om at jeg skulle få se han. Eller han skulle få se meg være sporty :P

Patetisk! I know.

• Liker 20
Skrevet

Jeg har lagd mang en klissete ballade og framført...huff ALDRI igjen x) (altså, det funka jo...men i ettertid når jeg tenker over dem bare....nei...nei...nei :P)

• Liker 12
Gjest Gunfreak
Skrevet

Stalka en jente jeg var forelska i som gikk i samme barnehage og barneskole som meg, nesten alle på skolen og barnehagen var forelsket i henne, prøvde alt mulig rart, ga henne Go Elg klistremeker og nøkkel ring, fordi jeg hadde vært gjest på go elg og hadde slike ting.

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde en periode da jeg var helt sinnssyk stalkerish...

Jeg:

- Pugga registreringsnummeret på bilen hans (kan det enda, den dag i dag, flere år senere)

- Begynte å etterligne latteren hans når jeg lo.

- Hadde laaange og mange gåturer utenfor leiligheten hans i håp om å se han. Vi snakker daglig i flere mnd.

- Leste meg opp på alt jeg kunne finne om han (familie, venner o.s.v)

- Gikk og messet for andre folk om hvilken stor inspirasjon han var for meg og glorifiserte alt han gjorde og sa.

Da han endelig ga meg nummeret sitt, så rammet jeg inn lappen han hadde skrevet det på. Jeg var helt desperat etter oppmerksomheten hans. Uff, ikke var han fin engang...

• Liker 28
Gjest JakeGreen
Skrevet (endret)

Kjørte i 140 km/t for å kjøpe nytt kontantkort slik at jeg kunne svare henne uten at hun skulle vente for lenge.

Laget en hjemmebrent CD med forskjellige fine sanger, som jeg heldigvis aldri gav til henne.

Det var det jeg kom på ut av det blå.

Har forandret meg litt siden den gang tror jeg.

:)

Endret av JakeGreen
  • Liker 5
Gjest JakeGreen
Skrevet

• Liker 4
Gjest JakeGreen
Skrevet

Da han endelig ga meg nummeret sitt, så rammet jeg inn lappen han hadde skrevet det på. Jeg var helt desperat etter oppmerksomheten hans. Uff, ikke var han fin engang...

Leste litt fort, så jeg gikk glipp av denne perlen.

Hva mener du med at du rammet det inn?

Skrevet

Leste litt fort, så jeg gikk glipp av denne perlen.

Hva mener du med at du rammet det inn?

Vel, det som står skrevet. Thihi.

Jeg kjøpte inn en liten ramme som jeg plasserte den skitne lille papirbiten med " :gullengel: hans hellige håndskrift :gullengel:" på, som jeg hadde plassert pent og pyntelig på nattbordet.

- Glemte å si at jeg strikka en bamse til han, som jeg kalte lille-xxxxx og som "skulle bringe lykke". Tror det var der jeg innså selv at det hadde tilta for meg. Etter at jeg hadde gått forbi leiligheten til dama han holdt på med og skrevet "hore" på avisene hennes dag etter dag i flere uker... Oh, jees, jeg var faenmeg ett skada ungdomstilfelle. :( Hadde fortrengt dette...

• Liker 45
Gjest Nikee
Skrevet

Ventet to timer etter mine forelesninger var slutt slik at vi tilfeldigvis skulle sykle hjem samtidig

Gikk turer rett i parken hvor han bor selv om jeg hadde en park rett utenfor min dør

Man lever for de små "hei" og glimtene :fnise:

Herrefred jeg har vært patetisk noen ganger :ler:

Gjest JakeGreen
Skrevet

Vel, det som står skrevet. Thihi.

Jeg kjøpte inn en liten ramme som jeg plasserte den skitne lille papirbiten med " :gullengel: hans hellige håndskrift :gullengel:" på, som jeg hadde plassert pent og pyntelig på nattbordet.

- Glemte å si at jeg strikka en bamse til han, som jeg kalte lille-xxxxx og som "skulle bringe lykke". Tror det var der jeg innså selv at det hadde tilta for meg. Etter at jeg hadde gått forbi leiligheten til dama han holdt på med og skrevet "hore" på avisene hennes dag etter dag i flere uker... Oh, jees, jeg var faenmeg ett skada ungdomstilfelle. :( Hadde fortrengt dette...

Tror du "vinner" denne tråden her.

Har du forandret deg siden den gang?

• Liker 1
Skrevet

Tror du "vinner" denne tråden her.

Har du forandret deg siden den gang?

And belive you me, det er mye mer der det kommer ifra. :fnise:

Ikke noe jeg er stolt over idag, men det skal tas med i betrakting av at jeg var en hormonell, liten sak på den tiden. Det var ett par år av min ungdomstid som jeg kastet bort på noen jeg innerst inne visste at jeg ikke ville ha, men som jeg ikke klarte å gi slipp på. Jeg har vel alltid hatt lett for å bli noe "besatt" av ting jeg liker, men den forelskelsen (nærmere besettelsen) jeg hadde for denne mannen var voldsom.

Idag er jeg mye roligere, Jeg er forlovet og i ett langvarig forhold til min kjære og jeg kan med glede si at det ikke var snakk om noe stalking denne gangen. Har ikke vert opptatt av noen andre enn min mann på 5år og ikke har jeg hatt øyne for andre heller. :danse:

• Liker 8
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg hadde en periode da jeg var helt sinnssyk stalkerish...

Jeg:

- Pugga registreringsnummeret på bilen hans (kan det enda, den dag i dag, flere år senere)

- Hadde laaange og mange gåturer utenfor leiligheten hans i håp om å se han. Vi snakker daglig i flere mnd.

- Leste meg opp på alt jeg kunne finne om han (familie, venner o.s.v)

- Gikk og messet for andre folk om hvilken stor inspirasjon han var for meg og glorifiserte alt han gjorde og sa.

Det var jo "intenst" slikt liker jeg.

• Liker 4
Skrevet

Det var jo "intenst" slikt liker jeg.

Haha, da er du rar, for jeg hadde ikke likt at noen hadde luska i buskene mine. (Eller, jo, kanskje litt smigrende). :fnise:

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Haha, da er du rar, for jeg hadde ikke likt at noen hadde luska i buskene mine. (Eller, jo, kanskje litt smigrende). :fnise:

Ja er det, alt jeg ber om er at stalkeren min, er over den sexuelle lavalder, og under 60 år, jo penere hun er jo bedre så klart. men jeg er fleksibel på det punktet.

• Liker 6
Skrevet (endret)

jeg hadde et grusomt crush på en idiot i tre år, der jeg blant annet:

* Ble med på kristne møter, selv om jeg ikke var kristen (og det var sånn scary shit der folk reiste seg opp av stolene og kastet hendene i været - sikkert utrolig fantastisk for disse menneskene som følte nærværet av Jesus, men jeg holdt på å pisse på meg!)

* Skrev cv-en hans fordi han "ikke visste hva han skulle skrive"

* Skrev en hel søknad til et stipend han ønsket seg, mens han satt og spilte piano

* Meglet mellom ham og jenta han var forelsket i (aaaah!)

* Ble nesten alltid med ham på butikken og betalte for alt han skulle ha (som i "insisterte på å betale for ham")

Det verste er at jeg i senere ettertid har noen mistanker om at han er skaphomofil, da det var et par sene kvelder etter skolen der han ville jeg skulle bli med og se på ham danse i dansesalen...

Som jeg selvfølgelig gjorde, til tross for at han sugde til å danse. :plystre:

Edit: Kom på at jeg en gang satt i over en time i telefonen midt på natten og hørte på ham snorke i den andre enden, fordi han alltid hadde ønsket å sovne mens han snakket i telefonen.

Endret av Gamerfrue
  • Liker 20
Skrevet

da jeg var ca 14 så spilte jeg fotball uten for huset hans sammen med en venninne. hun likte en gutt i en annen gate.. så vi hadde en runde vi pleide å gå så vi fikk gå forbi begge sitt hus.

Skrevet (endret)

På barneskolen var jeg ikke akkurat... en av de kule. Jeg var uansett dødsforelsket i en av gutta. En dag i klatrestativet kalte han meg en uruk-hai (google det for de som ikke tar referansen......), og jeg TOK DET POSITIVT. hehehehehehehhehehe.

Ja, om noen kaller meg det samme i dag blir jeg fornærmet.

Endret av grethe91
  • Liker 6
Skrevet

- Begynte på fotball og pinte meg gjennom 3 ganger i uka, bare fordi han var fotballfan.

- Satt nysminka til langt på natt, i tilfelle han ringte og ville finne på noe.

- Tok på vekkerklokka på 04:00 på natta, for å sjekke om han hadde sendt melding.

- Sykla 4 km for å se på han i smug gjennom jobbvinduet hans.

- Kjøpte en parfyme til 900 kr i julegave, og sendte den som anonym.

- Gikk opp til han i 25 minusgrader midt på nyttårsafta med en pose på hodet, bare for å se han gjennom vinduet.

Ja, jeg var en gal ungdom. :(

• Liker 37
Skrevet

hahaha Cuddlegirl!! :skratte: Jeg får lyst til å klemme deg! :klem:

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...