Gå til innhold

Sesongen er her - hvorfor har du ikke kasterert mannen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Skogkar
Skrevet

Vi er 7 milliarder mennesker på en liten planet. Hvert år blir vi 70 millioner flere enn vi var året før. Innen 15 år er vi en milliard til. Vet du at mange kaster ut sønnen sin når de fyller 18 år, og den sønnen kan produsere opp til 50 barn fordelt på mange kull.

Ta ansvar nå - kasterer mannen din!

- Han blir mer hjemmekjær

- Dere reduserer klesutgiftene da han kan bruke dine

- Han unngår kjønnssykdommer, HIV og pest.

Hva venter du på?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg velge en annen mann å kastrere istedet ettersom min kom ferdigkastrert?

Anonym poster: 190bc02391c12c316ed7c3beeea4fbf4

Gjest Skogkar
Skrevet

Kan jeg velge en annen mann å kastrere istedet ettersom min kom ferdigkastrert?

Nei..det tror jeg blir som et overgrep å regne. Du kan kun kasterere en mann du har eierskap til.

Skrevet

Fnis :ler:

Fordi det blir så kjedelig i heimen da. Men jeg klarer heldigvis å holde styr på min egen prevensjon. Også er han godt oppdratt, så jeg regner med han bruker kondom om han har tenkt å være utro :biggrin:

Jeg vet av enkelte andre som burde vært kastrert, dog...

AnonymBruker
Skrevet

Nei..det tror jeg blir som et overgrep å regne. Du kan kun kasterere en mann du har eierskap til.

Æsj...Men vi har kanskje gjort vårt med tanke på populasjonskontroll. Han har ingen barn, og det har ikke jeg heller, og vi skal ikke ha noen sammen.

AnonymBruker
Skrevet

50 barn??? Ingen har da det.

Anonym poster: 5c7b60cacfdccecb42677fbf24963524

AnonymBruker
Skrevet

jepp. Kutt av utstyret til mannen. Kanskje jeg skal kutte av ditt også, skogkar, mens jeg holder på? :P

Anonym poster: 0d05073c6e75a436dbd19d4dcdfa6a4c

Skrevet

Tja, siden jeg ikke har noen mann, så venter jeg vel på å få en, før jeg evt. kan følge anmodningen din.:klo: Blir litt vanskelig før den tid, er jeg redd.

Gjest Skogkar
Skrevet

jepp. Kutt av utstyret til mannen. Kanskje jeg skal kutte av ditt også, skogkar, mens jeg holder på? :P

Anonym poster: 0d05073c6e75a436dbd19d4dcdfa6a4c

Fristende..men jeg avslår! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ved kastrering kutter man jo ikke egentlig av stort, man bare fjerner testiklene. Men det hadde ikke vært så dumt å sterilisere en del tobeinte mannfolk, da kuttes bare sædlederne, og den viktigste funksjonen beholdes ;)

Kastrering kan vi sikkert spare til seksualforbryterne.

Gjest Skogkar
Skrevet (endret)

Ved kastrering kutter man jo ikke egentlig av stort, man bare fjerner testiklene. Men det hadde ikke vært så dumt å sterilisere en del tobeinte mannfolk, da kuttes bare sædlederne, og den viktigste funksjonen beholdes ;)

Kastrering kan vi sikkert spare til seksualforbryterne.

Alle menn, spesielt norske, er jo potensielle seksualforbrytere? Føre var...føre var :)

Endret av Skogkar
Skrevet

Vi er 7 milliarder mennesker på en liten planet. Hvert år blir vi 70 millioner flere enn vi var året før. Innen 15 år er vi en milliard til. Vet du at mange kaster ut sønnen sin når de fyller 18 år, og den sønnen kan produsere opp til 50 barn fordelt på mange kull.

Ta ansvar nå - kasterer mannen din!

- Han blir mer hjemmekjær

- Dere reduserer klesutgiftene da han kan bruke dine

- Han unngår kjønnssykdommer, HIV og pest.

Hva venter du på?

Liten korreksjon, pesten spredte seg gjennom lopper og hoste. Ellers er jeg enig, fint innlegg. +1

AnonymBruker
Skrevet

Alle menn, spesielt norske, er jo potensielle seksualforbrytere? Føre var...føre var :)

Selvsagt var det det du ville frem til ;)

Anonym poster: d5f250d1d1accd4dacf78073e40acccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...