AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Ja. Overskriften sier seg vel selv. Håper på kun seriøse henvendelser. Hvis jeg nå får noen henvendelser. Dette dreier seg om et svar jeg venter på som kommer til å prege livet mitt enormt og ventetiden er uholdbar. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Hei! Jeg kan ikke si at jeg har det i dag, men da jeg var liten merket flere blant annet barnehagen at det var noe mystisk med meg. Jeg husker det ikke men har blitt fortalt det og har merket litt av og til. Det begynte da oldefar døde, noe jeg tok ekstremt tungt, jeg gråt konstant til jeg en dag var helt fin og glad. Jeg sa jeg hadde "sett" oldefar og at han sa han hadde det bra. I barnehagen var jeg ganske trist å satt for meg selv grunnet skilsmisse av foreldrene. De ansatte satt og diskuterte det på et kontor i andre siden av bygget, og fant ut jeg skulle "hente mat-tralla" (dette skjer normalt hver dag via lapp-trekking med navn av alle barna) alle lappene i "hatten" hadde mitt navn og da de kom tilbake fra møte var alle barna sinte på meg og syns det var urettferdig siden jeg allerede viste at jeg ble valgt! En annen gang hadde hun ene bare tenkt at jeg skulle få være med på noe, og da hun skulle si det til meg satt jeg klar med sko og jakke på for å være med! Jeg ble også anklaget for juksing i spill. Jeg og mamma har også en merkelig ting mellom oss. hver gang hun er på vei ut for å fortelle meg meg noe hører jeg stemme hennes i hodet mitt, går inn og spør om hun ville snakke med meg, og det ville hun! Da vi hadde "mat og helse" lagde vi en rett jeg aldri hadde sett før og da jeg kom hjem hadde mamma kommet på denne rettet hun lagde sist for 15 år siden! Samme hendelse bare med vanlige retter har skjedd 5-6 ganger om ikke mer! Jeg vet ikke om du tror på det, men du spurte om et seriøst innlegg og jeg er seriøs. Så om du tror eller ikke, respekter det! Tusen Takk. Anonym poster: 4ec9aa23321e0f63d563b87f0501cbef 3
Gjest Kim Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Ja. Overskriften sier seg vel selv. Håper på kun seriøse henvendelser. Hvis jeg nå får noen henvendelser. Dette dreier seg om et svar jeg venter på som kommer til å prege livet mitt enormt og ventetiden er uholdbar. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Da får du nesten bare vente da...
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Hei! Jeg kan ikke si at jeg har det i dag, men da jeg var liten merket flere blant annet barnehagen at det var noe mystisk med meg. Jeg husker det ikke men har blitt fortalt det og har merket litt av og til. Det begynte da oldefar døde, noe jeg tok ekstremt tungt, jeg gråt konstant til jeg en dag var helt fin og glad. Jeg sa jeg hadde "sett" oldefar og at han sa han hadde det bra. I barnehagen var jeg ganske trist å satt for meg selv grunnet skilsmisse av foreldrene. De ansatte satt og diskuterte det på et kontor i andre siden av bygget, og fant ut jeg skulle "hente mat-tralla" (dette skjer normalt hver dag via lapp-trekking med navn av alle barna) alle lappene i "hatten" hadde mitt navn og da de kom tilbake fra møte var alle barna sinte på meg og syns det var urettferdig siden jeg allerede viste at jeg ble valgt! En annen gang hadde hun ene bare tenkt at jeg skulle få være med på noe, og da hun skulle si det til meg satt jeg klar med sko og jakke på for å være med! Jeg ble også anklaget for juksing i spill. Jeg og mamma har også en merkelig ting mellom oss. hver gang hun er på vei ut for å fortelle meg meg noe hører jeg stemme hennes i hodet mitt, går inn og spør om hun ville snakke med meg, og det ville hun! Da vi hadde "mat og helse" lagde vi en rett jeg aldri hadde sett før og da jeg kom hjem hadde mamma kommet på denne rettet hun lagde sist for 15 år siden! Samme hendelse bare med vanlige retter har skjedd 5-6 ganger om ikke mer! Jeg vet ikke om du tror på det, men du spurte om et seriøst innlegg og jeg er seriøs. Så om du tror eller ikke, respekter det! Tusen Takk. Anonym poster: 4ec9aa23321e0f63d563b87f0501cbef Så spennnende, takk! så du får altså ikke opp noen bilder nå i dag? det er kanskje nyttesløst å spørre deg om du kan se eller føle om utfallet vil gå i min favør om jeg hadde gitt deg noen detaljer? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
Skjoldmøy Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Jeg får inn sterke signaler om tålodighet: Om du er tålmodig og venter lenge nok, vil vanligvis noe skje, og det vil som regel være noe du ikke liker. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Skjønner ikke helt hva du vil? Vite om min klage på et vedtak går i min favør eller ikke. Høres kanskje latterlig ut, men om jeg får ja eller nei vil endre livet mitt dramatiskt. Kan ikke være mer detaljert enn som så.. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #8 Skrevet 26. mai 2013 Jeg får inn sterke signaler om tålodighet: Om du er tålmodig og venter lenge nok, vil vanligvis noe skje, og det vil som regel være noe du ikke liker. Det lover jo ikke særlig godt med tålmodighet da: "Om du er tålmodig og venter lenge nok, vil vanligvis noe skje, og det vil som regel være noe du ikke liker." Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2013 #9 Skrevet 26. mai 2013 Vite om min klage på et vedtak går i min favør eller ikke. Høres kanskje latterlig ut, men om jeg får ja eller nei vil endre livet mitt dramatiskt. Kan ikke være mer detaljert enn som så.. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Nei, det går ikke i din favør
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #10 Skrevet 26. mai 2013 Nei, det går ikke i din favør Neivel, du er synsk da eller? Hvordan får du i tilfelle inn slike signaler? Hvis du ikke er det så er det jo ganske slemt skrevet. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2013 #11 Skrevet 26. mai 2013 Neivel, du er synsk da eller? Hvordan får du i tilfelle inn slike signaler? Hvis du ikke er det så er det jo ganske slemt skrevet. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Neivel, du er synsk da eller? Hvordan får du i tilfelle inn slike signaler? Hvis du ikke er det så er det jo ganske slemt skrevet. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Hvis du går inn på forbruker og økonomi og legger fram saken din, er det større sjans for å få svar. Der er det også mennesker som sikkert har erfaring med sånne saker. Det er mindre risikabelt enn å spørre her. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #12 Skrevet 26. mai 2013 Hvis du går inn på forbruker og økonomi og legger fram saken din, er det større sjans for å få svar. Der er det også mennesker som sikkert har erfaring med sånne saker. Det er mindre risikabelt enn å spørre her. Hvorfor lar du ikke bare være å svare hvis du ikke har noe positivt å komme med? "nei, den går ikke i din favør" hvorfor gidde? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d 1
Skjoldmøy Skrevet 26. mai 2013 #13 Skrevet 26. mai 2013 Hvorfor lar du ikke bare være å svare hvis du ikke har noe positivt å komme med? "nei, den går ikke i din favør" hvorfor gidde? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d TS ba om svar og fikk svar. Det er to utfall av saken: Ja og nei. Hvorfor er det da bare "Ja" som er akseptert svar på spørsmålet? 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #14 Skrevet 26. mai 2013 TS ba om svar og fikk svar. Det er to utfall av saken: Ja og nei. Hvorfor er det da bare "Ja" som er akseptert svar på spørsmålet? Når jeg spør om grunnen til at "Evilposelos" skrev at det ikke kom til å gå min vei(om brukeren er synsk) og får dette svaret : "Hvis du går inn på forbruker og økonomi og legger fram saken din, er det større sjans for å få svar. Der er det også mennesker som sikkert har erfaring med sånne saker. Det er mindre risikabelt enn å spørre her." Ja, da føler jeg vel at svaret ikke var ment så veldig seriøst. Det går ikke på at jeg ikke aksepterer et annet enn et positivt svar, det går på at jeg hadde håpet på et seriøst svar. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2013 #15 Skrevet 26. mai 2013 Når jeg spør om grunnen til at "Evilposelos" skrev at det ikke kom til å gå min vei(om brukeren er synsk) og får dette svaret : "Hvis du går inn på forbruker og økonomi og legger fram saken din, er det større sjans for å få svar. Der er det også mennesker som sikkert har erfaring med sånne saker. Det er mindre risikabelt enn å spørre her." Ja, da føler jeg vel at svaret ikke var ment så veldig seriøst. Det går ikke på at jeg ikke aksepterer et annet enn et positivt svar, det går på at jeg hadde håpet på et seriøst svar. Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Det var det magefølelsen sa, den samme magefølelsen som synske går etter. Jeg tror du får et mer utdypende svar om du poster problemet i økonomiforumet og ville derfor si det til deg. Det var ikke negativt ment. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #16 Skrevet 26. mai 2013 Det var det magefølelsen sa, den samme magefølelsen som synske går etter. Jeg tror du får et mer utdypende svar om du poster problemet i økonomiforumet og ville derfor si det til deg. Det var ikke negativt ment. Men.. økonomiforumet? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2013 #17 Skrevet 26. mai 2013 Men.. økonomiforumet? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Underforumet da. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=7 Hvis du lager en tråd som beskriver hele saken, kan det være flere som har samme erfaring og kan gi deg råd videre 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #18 Skrevet 26. mai 2013 Underforumet da. http://forum.kvinneg...php?showforum=7 Hvis du lager en tråd som beskriver hele saken, kan det være flere som har samme erfaring og kan gi deg råd videre Jo, takk, men tenker det får holde med denne tråden.. hehe. Pleier magefølelsen din ofte å stemme? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d
NorAnnie Skrevet 26. mai 2013 #19 Skrevet 26. mai 2013 Så spennnende, takk! så du får altså ikke opp noen bilder nå i dag? det er kanskje nyttesløst å spørre deg om du kan se eller føle om utfallet vil gå i min favør om jeg hadde gitt deg noen detaljer? Anonym poster: 35e5055e8eac113a7203a617c9ed961d Jeg kan ikke huske at jeg har fått bilder, kanskje den gangen med oldefar! Jeg vet at jeg fortsatt har det litt i meg! Hvis jeg skal prøve å forklare det enkelt så er det som å se en film du har sett før en gang til, du bare vet hva som skjer, uten å tenke noe over det! Du bare vet det rett og slett.. Og da mamma "roper" på meg så bare hører jeg stemmen hennes inni hodet mitt, hun kan også føle seg trist selv om hun ikke vet/sett at jeg er trist ennå. jeg har opplevd det siste året at om jeg tenker på et arrangement eller ting jeg skal gjøre senere på dagen, så bare vet jeg at det ikke kommer til å skje (avlyst) og det stemt veldig mange ganger også! Men jeg tror ikke det er bare meg og flere som har disse "kreftene" jeg tror alle har det, i en liten grad! Har ikke du også opplevd å snu deg rundt fordi du "bare følte at noen så på deg" eller at du har sett på noen som står langt unna med ryggen til og at de snur seg? Jeg tror mennesker har en merkelig form for kommunikasjon som vi ikke merker selv, det er også den eneste grunnen jeg ser kan stemme for at kvinner som er på samme sted over tid får lik mens!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. mai 2013 #20 Skrevet 26. mai 2013 eg tror mennesker har en merkelig form for kommunikasjon som vi ikke merker selv, det er også den eneste grunnen jeg ser kan stemme for at kvinner som er på samme sted over tid får lik mens! Det er stoffer vi skiller ut før eggløsning. Noen dyr skiller også ut sånne stoffer for å advare andre dyr om fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå