Gå til innhold

Mannen har et ønske til utdrikningslaget sitt.. ..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan vi få formidlet det greit til forloveren? forloveren er ikke alltid til å stole på å kan finne på det utroligste. mannen min har i flere år ønsket seg en fest med alle kammeratene sine der de samles spiser god mat å har en damefri fest å god

drikke han vil ikke ha for mye ståhei å ikke er han noe fan av langdruge aktiviteter.

han har selv prøvd å forklare det, men d synker visst ikke inn......

tips mottas med takk!

Anonym poster: a0b97d95832e30001f6c6c87c620bca9

Videoannonse
Annonse
Gjest dette
Skrevet

Hmmm.

Han har kanskje prøvd dette også, men jeg tenker: Kan han gi en fysisk papirliste med ting han vil ha og ikke vil ha?

Det kan bli litt mer konkret og synlig for enkelte da.

Hvis forloveren likevel insisterer på å gjøre noe som han virkelig ikke ville likt, kan det kanskje være nødvendig å si at han vil lage festen selv? Jeg tenkte han kunne byttet forlover, men så kom jeg til å tenke på at det trolig skaper ukoselig drama.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hmmm.

Han har kanskje prøvd dette også, men jeg tenker: Kan han gi en fysisk papirliste med ting han vil ha og ikke vil ha?

Det kan bli litt mer konkret og synlig for enkelte da.

Hvis forloveren likevel insisterer på å gjøre noe som han virkelig ikke ville likt, kan det kanskje være nødvendig å si at han vil lage festen selv? Jeg tenkte han kunne byttet forlover, men så kom jeg til å tenke på at det trolig skaper ukoselig drama.

Det var ikke dumt med en liste, vi må nok også til med en slik er jeg redd ellers så drar forloveren, mannen her i hus med ut av landet (å vi har ikke akkurat flust med helger å avse) .... håper virkelig mannen din får det slik han ønsker

kjipt med overivrige forlovere!

Endret av panic-attack
AnonymBruker
Skrevet

Kjipt med overivrige bruder også da... ;)

La mannen din kjempe sine egne kamper. Det er hans utdrikkingslag og hans venner.

Anonym poster: 820a480d5ce620eafb4964c6618b9dd5

• Liker 5
Gjest C4r1n3
Skrevet

Om mulig, få en rasjonell kamerat til å "hjelpe" forlover med planleggingen slik at det blir noe mannen din faktisk vil.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel også sånn at man ikke bestemmer over utdrikningslaget sitt. Selvfølgelig kan man si hva man ønsker, men man kan vel ikke kreve det? Ønsker han en sånn kveld, er det vel bare å invitere til det selv uten at det er utdrikningslag?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Worst case senario er at forlover lager et utdrikningslag som han selv vil ha/synes er dritkult uten å tenke på brudgoms ønsker, brudgom blir sur og lei seg og går hjem.

Ei på jobb gjorde det. Hun hadde sagt klart i fra om at hun ikke ønsket utdritning, men en morsom dag med action (paintball, klatring, gocart) og gode venninner. Hun ble møtt med playboykostyme og skulle gi bort kondomer og kyss i sentrum. Hun sa at det var tydelig at hun hadde valgt feil forlover og at de som ville, kunne komme på vors hos henne om kvelden, så gikk hun hjem.

Anonym poster: 28d645ca69b8904601802b918b50014b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Worst case senario er at forlover lager et utdrikningslag som han selv vil ha/synes er dritkult uten å tenke på brudgoms ønsker, brudgom blir sur og lei seg og går hjem.

Ei på jobb gjorde det. Hun hadde sagt klart i fra om at hun ikke ønsket utdritning, men en morsom dag med action (paintball, klatring, gocart) og gode venninner. Hun ble møtt med playboykostyme og skulle gi bort kondomer og kyss i sentrum. Hun sa at det var tydelig at hun hadde valgt feil forlover og at de som ville, kunne komme på vors hos henne om kvelden, så gikk hun hjem.

Anonym poster: 28d645ca69b8904601802b918b50014b

Det var jo skikkelig lavmål å gjøre det når hun faktisk har gitt beskjed om at det ønskes aktivitetsdag i stedet.

Anonym poster: acd1ef871ccb7abb97dcb490521526ac

• Liker 3
Skrevet

- og så er det faktisk lov å si nei. Det er ikke sånn at man er forpliktet til å stille opp på hva som helst bare fordi det kalles utdrikkingslag og settes i scene av ens "beste" venn.

Hipp hurra for at jeg har valgt datteren min som forlover, blir ikke noe kondomsalg på bensinstasjoner av sånt :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva om han arrangerer en slik fest selv, som ikke har noe med utdrikningslaget å gjøre?

Edit: Åja, andre foreslo det før meg. Men tenker at det må da være en fin måte å gjøre det på? Og det er din kommende mann som bør få frem dette, og styre ;) Bruder ikke tillatt!

Endret av minibelle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at dette bør mannen ordne opp med kompisene selv, uten at du blander deg inn. Det virker litt rart at du blander deg i hans utdrikningslag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette bør mannen ordne opp med kompisene selv, uten at du blander deg inn. Det virker litt rart at du blander deg i hans utdrikningslag.

jeg skrev her inne for mannen :) nei han får ordne opp i det selv det der blander jeg meg ikke opp i. Men at kvelden bør være lagt opp etter hans ønsker mener jeg burde være en selvfølge! jeg sa i fra når han valgte forlover at dette kom til å skje så ris til egen bak får man si hehe

Skrevet

jeg skrev her inne for mannen :) nei han får ordne opp i det selv det der blander jeg meg ikke opp i. Men at kvelden bør være lagt opp etter hans ønsker mener jeg burde være en selvfølge! jeg sa i fra når han valgte forlover at dette kom til å skje så ris til egen bak får man si hehe

Det er jeg enig i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...