Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som for tiden er sur på meg, eller jeg vet ikke helt, kanskje litt irritert?

Hun er en veldig grei jente, artig å være med, interessant å prate meg etc.

Men ofte føler jeg meg rakket ned på, hun er en jente som sier ting akkurat som de er, tar ikke hensyn til om folk blir såret, absolutt ikke redd for å si hva hun mener, det er kanskje i utganspunktet et bra ting, men det kan bli litt mye en gang i blant. Jeg synes ikke det er gøy å få vite at hun synes at jeg ikke ser bra ut, at jeg er for mye ditt og for lite datt. Jeg er også egentlig en veldig lite sosial person, jeg har veldig lite behov for sosial kontakt, så det hender at jeg sier nei når hun spør om å finne på noe, og da blir hun ofte sur, og da får jo jeg dårlig samvittighet.

Jeg er nesten blitt redd for å si i mot henne, for da får jeg så mange negative kommentarer...

Hjelp...?

Anonym poster: 6dcb9e77407a45384889d28b9aa07acc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om hun er en ganske dominant person og hun overkjører deg. Det er ikke noe særlig å oppføre seg slik.

Tror du bare må ta mot til deg og ta igjen. Si til henne at det ikke er greit at hun oppfører seg slik.

Anonym poster: 1d75039c2f2ab1433d8dc796eb4afab3

• Liker 2
Gjest Stronger
Skrevet

Høres ut som en veninne jeg har kjent i alle år.. Endte med at jeg "faset henne ut". Hvis hun er verdt det, så får du prøve å be henne roe seg litt ned, men det er jo personligheten hennes, så ikke forvent at hun skal bli så veldig annerledes. Hvis ikke får du bare begrense hvor mye tid du bruker med henne, etter hvor mye du orker :) Det er lov å si i fra dersom du føler deg overkjørt, så ærlig som hun er bør hun tåle at du også er ærlig!

Gjest Fjertill
Skrevet

Kanskje du gjør henne usikker??

Gir mix signaler? Hun ville finne på noe og så avviste du henne. Ikke sikkert hun er sur, men lei seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...