Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en første date med en fra sukker og jeg er virkelig nervøs for at han skal mislike utseendet mitt i virkelig liv. Jeg har lagt ut nye bilder av meg og man kan se størrelsen min på de, men har ikke akkurat lagt ut bikinibilder.

Tenk om han kommer inn og jeg ser skuffelsen hans når han ser meg?

Og hva snakker man om på en date? Vil gjøre dette riktig. Han var veldig snakkesalig i begynnelsen, men nå svarer han hvis jeg stiller spørsmål...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uhm, snakker du om puppene dine?

Tror du virkelig at pupper avgjør om mannen finner deg interessant eller ikke? Eller er du selv bare veldig overfladisk som kun tenker på hvordan du ser ut? Har du ikke noe å by på på innsiden?

Hvor gammel er du?

Anonym poster: 7a0dde699f207e0ebc8a5cb5a05a0479

Skrevet

nei, snakker om kroppen. Om man kan forvente at jenter er tynnere enn de er.

AnonymBruker
Skrevet

nei, snakker om kroppen. Om man kan forvente at jenter er tynnere enn de er.

Om du ikke er veldig overvektig og tatt bilder i vinkler der du ser mindre ut enn det du faktisk er, så har du vel ikke noe å bekymre deg for. Om du er veldig overvektig så er det jo kanskje lurt at du kanskje sier i fra om dette om du er redd for noen reaksjon. :)

Det beste tipset til første date er at du er deg selv. Om kjemien er der går snakken av seg selv :)

Anonym poster: 7a0dde699f207e0ebc8a5cb5a05a0479

Gjest kiramin
Skrevet

Har hatt samme problemet selv. Vært livredd for at de ikke skal like meg for den jeg er når det kommer til utsendet, og selv om begge to jeg har møtt fra nettet var drittsekker, så var begge mine opplevelser kjempebra etter første møte, og tok ikke lange tiden før dem begge (ikke samtidig da!!) ville møte meg igjen. Tror ikke du skal være redd for noe. Når man har blitt kjent med noen så godt at man vil møte, å møtes for å faktisk se om det kan bli noe mellom dere, så har man fått et helt annet syn av deg, og blitt kjent med deg, og ikke utsendet ditt for å si det sånn, og da er det også lettere å like en person uansett hvordan han eller henne ser ut :)

Skrevet (endret)

Vel han ditchet meg ganske fort. Jeg syntes ikke så mye om han i virkeligheten selv, derfor er det ekstra kjedelig å bli dumpa.

Mister troen på at jeg kan finne meg noen altså. Jeg deaktiverer profilen min på sukker, for jeg tror man burde se hverandre før man bestemmer seg for en date. Men hvor finner jeg en kjæreste da? Hva tenker dere som er optimister?

Endret av brl
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at man må ha vanvittig god selvitllit for å overleve på sukker. Det vil komme avvisninger oftere enn det motsatte. Jeg har ikke selvitillitt til å overleve det markedet... til tross for at jeg selv synes jeg er gjennomsnittlig pen, morsom og fin å tilbringe tid med.

Anonym poster: c8336f412238bfe26d3844acf3bdb4b8

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes jeg er slik som du beskrev deg ja... Men hvordan finner man en kjæreste?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes jeg er slik som du beskrev deg ja... Men hvordan finner man en kjæreste?

Hadde jeg visst det hadde jeg ikke vært singel ;) Vi må nok bare ta tiden til hjelp og være oss selv - for jeg er sikker på at jeg er et catch bare man blir kjent med meg. Men selvtilliten min orker nok ikke mer sukkerdating.. Og ikke fordi det er noe galt med meg, men fordi hele opplegget på sukker er overfladisk og markedet er for stort til at man rekker å bli kjent før man dater den neste på lista..

• Liker 3
Skrevet

Hehe, høres ut som meg. Men takk for oppmuntrende ord :)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, høres ut som meg. Men takk for oppmuntrende ord :)

Vi får holde sammen :) Stakkars alle mennene som går glipp av flotte damer som oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...