Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter elsker oppmerksomhet, men ikke negativ oppmerksomhet.

Vi jenter liker å teste grenser, og å teste deg som mann. Vi ønsker ikke alltid det vi prøver på, og ønsker at dere menn skal sette oss på plass.Vi vil bare se hvor langt vi kan gå, men om du som man går for langt med oss og ikke forstår, kan vi bli såret og lei oss fordi vi ikke ønsket at det skulle gå sånn i utgangspunktet.

Vi jenter liker å bli sett på, men ikke rørt.

Vi elsker menn som liker det de ser og som ikke kan ta øynene av oss, og om det er en vi liker kan han kanskje stryker oss litt på kinnet eller håret eller ryggen, eller tar et godt tak rundt livet - men ikke noe mer.

Vi jenter kan planlegge hele fremtiden inni hodet vårt om vi møter en vi liker veldig godt.

Vi jenter elsker å kose, men ønsker ikke alltid sex. Noen ganger er det beste å bare kose og å ligge tett inntil noen uten å gå noe lenger.

Sex for jenter er noe vi sjelden får noe ut av, derfor får vi lite ut av en ONS slik som dere gutter. Derfor føler jenter seg ofte unyttet og brukt etter en ONS...

Hvorfor vi jenter går med på en ONS er ofte fordi vi ønsker å være nær noen, ønsker bekreftelse og oppmerksomhet. Ønsker nærheten og kosen, og å sove med noen. Mange ønsker ikke alltid sexen ... og mange gjør det fordi de føler de må...

Sex er som oftest best når vi gjør det med en vi er glad i, og kan bli kjent og trygg på personen det gjelder, så tør vi kanskje å slippe oss løs etterhvert.

Sånn, nå kan dere menn gå ut i verden uten å såre og ødelegger jenter.

Anonym poster: cbf632b575dd1fe9301afefc62bf3196

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Snakk for deg selv du og ikke på vegne av alle jenter.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Skriv om "jenter" til "jeg/meg" og gå fra flertall til entall, så tror jeg du er nærmere sannheten :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv du og ikke på vegne av alle jenter.

Det er lov å legge til ting du mener, men jeg snakker for mange, vet jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes mye av det var rett jeg.

Anonym poster: b7b3d1bbec381929a6e1f39cde690ee7

• Liker 6
Skrevet

Sykt kleint, og det der er ikke sannheten om meg. Ikke i det hele tatt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Der traff du blink, TS!

TARGETAN.gif

Anonym poster: 0d3a7d35e04ca290360f5c79b4e2f16e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skriv om "jenter" til "jeg/meg" og gå fra flertall til entall, så tror jeg du er nærmere sannheten :)

Ja, kanskje det. Men tror det er mange som tenker som meg, da..

Gjest Raindrops
Skrevet

"Vi jenter" meg i rumpa.

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er lov å legge til ting du mener, men jeg snakker for mange, vet jeg.

Du snakker kanskje for noen, men det rettferdiggjør ikke en overskrift med slik er jenter. Jeg har da feks aldri vært interessert i å teste en mann og har ofte hatt ons kun for sexen sin skyld.
AnonymBruker
Skrevet

"Sannheten om jenter"

Hvorfor drar du meg med i dette våset?

Anonym poster: ed5065e35591d445f0f0411e2959a95d

• Liker 2
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du snakker kanskje for noen, men det rettferdiggjør ikke en overskrift med slik er jenter. Jeg har da feks aldri vært interessert i å teste en mann og har ofte hatt ons kun for sexen sin skyld.

QFT.

Kan forøvrig føye til at jeg synes kosing egentlig er litt kjedelig.

Gjest Katten.
Skrevet

Det du egentlig sier:

"Jeg er et svakt individ og gjør masse greier som potensielt kan skade meg. Du må være tankeleser og fikse meg."

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men du kjenner deg vel igjen i mye? Dette er på generelt basis, og alle kan jo kjenne seg igjen i noe.

"Sannheten om jenter"

Hvorfor drar du meg med i dette våset?

Hvordan er jenter ifølge deg, da?

Skrevet

Som andre har sagt, snakk for deg selv. Ikke alle jenter/kvinner har behov for å behandle partneren som en forelder, handle til tross for det vi selv ønsker osv.

Gjest anonymjente
Skrevet

Jeg har sex/ons fordi det er deilig for meg. Hilsen jente

AnonymBruker
Skrevet

elsker å kose, men ønsker ikke alltid sex. Noen ganger er det beste å bare kose og å ligge tett inntil noen uten å gå noe lenger

Sex er som oftest best når vi gjør det med en vi er glad i, og kan bli kjent og trygg på personen det gjelder

Dette er det eneste jeg kan kjenne meg igjen i, men dette er jeg ganske sikker på at er ting som kan gjelde for begge kjønn.

Anonym poster: d22f870ddb2999a18e028b1f84138473

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men du kjenner deg vel igjen i mye? Dette er på generelt basis, og alle kan jo kjenne seg igjen i noe.

Jeg snakker kun om meg selv. For det første har jeg ikke ONS, for det andre tester jeg aldri en mann (hvorfor skulle jeg gjøre noe så vondt mot mannen min?), og for det tredje: JEG ØNSKER IKKE BLI SATT PÅ PLASS AV MANNEN MIN!

• Liker 4
Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Jeg setter faktisk pris på litt negativ oppmerksomhet da det gir meg en mulighet til å innse feil og forbedre meg. Ikke interessert i noen som smisker hele tiden.

Jeg vil ha en mann som det er litt tak i, ikke en som prøver å stirre meg i senk eller roter litt med håret mitt. Jeg liker faktisk sex.

Så nei, jeg kjenner meg ikke igjen.

Og forøvrig: har tanken slått deg at vi er individer og ikke en homogen masse?

Endret av Faerunpedia
Gjest Gjest
Skrevet

Individer. Ofte utstyrt med eggstokker, livmor, en relativt "myk" fettfordeling og to X kromosoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...