Gå til innhold

Umoden venninne spør om hvordan sambo er i sengen

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerjenta22
Skrevet

Jeg har en singel venninne som spør og graver om hvordan sambo er i sengen.. Hun lurer på hvor stor han er og mange andre ganske intime spørsmål. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er det normalt å snakke så åpent, men for andre ikke.

Skjønner godt det blir veldig privat når det gjelder samboeren din. Hadde blitt litt paff selv om noen hadde spurt meg om det.

Du får bare si at det er veldig privat, det er tross alt snakk om deres privatliv, noe som dere vil holde privat!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt i disse dager. Det er vanlig å fortelle hverandre om orgasmer, størrelse på kjønn, å ikke ha noen intimgrenser lenger. Den som holder noe privat anses for å være prippen i disse dager.

Anonym poster: 4522d06b16f81d3f515ea408d029adf0

• Liker 1
Gjest C4r1n3
Skrevet

For noen er det det, enkelte diskuterer ALT med venninnene sine og lite er hemmelig. Om du ikke er en av de, så sier du at det har hun ingenting med og at hun skal slutte å spørre.

• Liker 2
Gjest Sommerjenta22
Skrevet

Jeg har fortalt henne noen intime ting, til henne og andre venninner av meg, men hun virker så veldig interessert i min sambo. Kanskje det er bare jeg som føler litt på det, men ingen av mine andre venninner stiller meg slike spørsmål... Jeg har også merket at hun kikker veldig når sambo kommer og f.eks. henter meg.. Er det bare jeg som føler litt ekstra på dette, eller kan det være noe i det?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er hypp på samboeren din?

Syns det er litt rart å spørre om sånne ting, jeg da.

Greit å spørre om du er fornøys med sexlivet, men å utdype det blir for dumt...etter min mening.

Anonym poster: 205a605173949a4704eaa4096e0694ef

• Liker 1
Gjest C4r1n3
Skrevet

Det kan godt være at hun er tiltrukket av han og spør for sin egen del, det enkleste er å spørre henne direkte om hvorfor hun spør så mye om sexlivet deres og om hun er interessert i han - men jeg hadde ikke nødvendigvis forventet å få et ærlig svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å spørre og grave ser jeg ikke på som normalt. At man snakker litt om temaet ja, men dette høres litt rart ut.

Anonym poster: 572e31d6fbcd2544d9b8a37c76e54574

Gjest Sommerjenta22
Skrevet

Kanskje hun er hypp på samboeren din?

Syns det er litt rart å spørre om sånne ting, jeg da.

Greit å spørre om du er fornøys med sexlivet, men å utdype det blir for dumt...etter min mening.

Anonym poster: 205a605173949a4704eaa4096e0694ef

Jeg synes også det er greit å snakke litt overfladisk om temaet, men hun spør veldig detaljerte spørsmål. Jeg mistenker hun liker veldig han ja...

Gjest Teora
Skrevet

Da sier du bare at du gjerne vil dele av livet ditt, men det hun spør om angår også din samboers rett til privatliv, noe som gjør det helt uaktuelt å utlevere ham.

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jeg har en singel venninne som spør og graver om hvordan sambo er i sengen.. Hun lurer på hvor stor han er og mange andre ganske intime spørsmål. Er dette normalt?

Det er ikke normalt for meg i allefall.

Det er en ting å snakke generelt om sex og samliv, men hvis venner spør og graver og vil ha detaljer om mitt sexliv synes jeg det går over stokk og stein.

Hva svarer du henne når hun spør?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde at ei venninne ville vite alt, og da jeg avviste spørsmålene hennes konkluderte hun at jeg var flau over kjæresten min, str på kuken hans og over sexlivet.. :frustrert:

Jeg vokste av meg denne åpenheten da jeg kom inn i et forhold som jeg anser veldig seriøs, og selv om andre vil dele og evt diskutere så er det greit for min del. Men jeg deler ikke alt, ingen detaljer om vårt sexliv når ut til mine venninner.

Anonym poster: b4e15f287959415ac8977ccf91a00acd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg liker virkelig ikke tanken på om hans kompiser skulle vite om mine favorittstillinger, om jeg "presterer bra" der jeg er den aktive, om jeg svelger eller ikke, om jeg er barbert/vokset eller ikke, om jeg har "bollemus" eller flat utseende, om kjønnsleppene er synlige eller ikke, om jeg kommer vaginalt eller kun klitoris- om jeg i det hele tatt oppnår orgasme, om jeg liker analsex..... Etc etc..

Anonym poster: b4e15f287959415ac8977ccf91a00acd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Unormalt! Jeg synes det er like ille som utroskap å fortelle andre om sitt eget og partnerens samliv så lenge partneren ikke har samtykket.

Anonym poster: cd7b845f61dc5c3d7b34f57569ae05a3

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært samboer i 21 år og aldri har noen venninne av meg spurt meg om slike private ting. Jeg hadde blitt rimelig sjokkert om noen hadde spurt om sånt. Og hadde aldri i verden svart på det. Fordi hun ikke har noe med det og fordi det er dårlig gjort overfor samboeren min. Sånt snakker man ikke om..

AnonymBruker
Skrevet

Virket litt overivrig på spørsmålene. Det burde jo være et privatliv innad i forholdet og.

Er enig med mye som er sagt tidligere, men ikke alt.

Anonym poster: 6eea6083e61e740d3b9478e88a1f55b9

AnonymBruker
Skrevet

SamboER-ER-ER-ER-ER-ER!!!

Anonym poster: 644068e36e4f4128b7a0a26f81c039b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SamboER-ER-ER-ER-ER-ER!!!

Ikke i bestemt form, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke i bestemt form, nei.

I bestemt form heter det samboeren.

Anonym poster: 572e31d6fbcd2544d9b8a37c76e54574

• Liker 2
Skrevet

Det er bare idioter som spør (eller forteller) om sånt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...