Gå til innhold

Spandering på byen - kun for å få seg noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spanderer gutter drikke på byen kun når de ser anledningen for å få seg noe?

Anonym poster: 816b7ecbb531ab2887839e7540d49a3a

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Hvis det er fremmede: ja. Hvis de er venner: kanskje.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det finnes et fåtall av de hyggelige som også ser etter mer.

Anonym poster: 5f650175c7af453ee2995d61e0bf78b4

Skrevet

ALDRI ta imot drinker! Du blir automatisk en luremus om du ikke gir noe i retur.

AnonymBruker
Skrevet

Fordelen med å være mann er at kvinner kan kjøpes.

Anonym poster: 7df06083f941a8cce54bc6de3a3335a9

Skrevet

Jeg jobber stort sett bare med gutter, vi spanderer på hverandre på byen, uten å vente oss noe i retur.

Ble forståvidt også spandert på av ei jente her om dagen, og hun var hetero og dro med seg en fyr hjem.

Skrevet

Fordelen med å være kvinne er at vi kan ta betalt for et 5min dårlig knull.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spanderer på gutter som ser ensomme ut så de skal føle seg mere komfortabel, helt uten baktanker. Gjør det visst helt feil jeg, jeg skal slutte å gi bort drinker og heller kreve drinker! Da får jeg både drinker OG pikk?!

Anonym poster: 0c1348b6d46e2b9fb5488dc6c3d03e4c

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg har spandert frivelig 1 gang på byn, og det var fordi hun var veldig grei og vi ble venner.

Så spanderer jeg på venninner.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var en helt ukjent en som en traff der for en kort tid siden? Tja.

Anonym poster: 6cd64ddcbe4c1e646ad3013c4f9ffd05

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre man har noe på gang fra før, så fungerer det nok dårlig for de fleste menn å spandere på byen, det blir rett og slett sett på som litt desperat hvis du spanderer helt ut av det blå på ei dame du ikke har møtt før.

Anonym poster: 0de83959a2a0b72d311f292f0feedd57

Skrevet

Fordelen med å være kvinne er at du kan få penger fra en mann

Skrevet

Ajajaja norsk drikkekultur :murvegg:

Gjest Oblivion
Skrevet (endret)

ALDRI ta imot drinker! Du blir automatisk en luremus om du ikke gir noe i retur.

Altså -det at du blir spandert på betyr ikke at du er nødt til å hoppe i køya med ham etterpå. Ei heller en luremus. De som velger å spandere får da vitterlig gjøre hva de vil med pengene sine uten at jeg hverken føler jeg får et dårlig rykte eller får dårlig samvittighet av den grunn.Tenker du virkelig sånn?

Jeg spanderer ofte når jeg har cash, og tar gjerne i mot en øl -oftere fra venner enn fremmede. Men jeg er nok en av de som ikke liker å bli spandert på for mye generelt, jeg er vant til å kunne stå for mitt eget forbruk i alle situasjoner, også på byen. Blir det for mye spandering er det rett og slett turn off i de situasjonene det ikke er snakk om venner som jeg kan gjøre gjengjeld til en annen gang (med øl eller noe annet, ikke sex).

Det samme gjelder de som alltid spør om jeg kan spandere, de som aldri har penger, men som "alltid" er på fylla. Det er ikke en måte å få min respekt på iallefall. Unntaket er om noen er i en vanskelig økonomisk periode i livet, men da er det gjerne jeg som tar initiativet -ikke de.

Endret av Oblivion
  • Liker 2
Skrevet

Jeg føler det er slik...

AnonymBruker
Skrevet

Var forresten ute i går, og han ene gutten på vorset spanderte en øl på hver av oss jentene ute. Så utrolig hyggelig gjort:)

Skrevet

Spanderer gutter drikke på byen kun når de ser anledningen for å få seg noe?

jeg gjør det, jeg går rett opp til en kjekk mann og spanderer drikke på han til han er så full at jeg må bære han hjem og vente til han blir så edru at han får den opp!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var forresten ute i går, og han ene gutten på vorset spanderte en øl på hver av oss jentene ute. Så utrolig hyggelig gjort:)

Kalles vel en investering.

Anonym poster: 8d3209279efc16b18ab10010f4eecc05

Gjest Tidssone
Skrevet

Må man tenke så nøye gjennom hva som er årsaken til alt som blir gjort?

Se det heller på den måten at du er attraktiv nok til at noen har lyst til å bruke pengene sine på deg, ha sex med deg eller gifte seg med deg.

Eventuelt at du bare har møtt en hyggelig person, eller en som liker å blafre med pengene sine, eller som er for full til å gidde å bry seg om at kontoen er betydelig slankere utpå natten enn den var da han dro ut på byen.

Skrevet

Altså -det at du blir spandert på betyr ikke at du er nødt til å hoppe i køya med ham etterpå. Ei heller en luremus. De som velger å spandere får da vitterlig gjøre hva de vil med pengene sine uten at jeg hverken føler jeg får et dårlig rykte eller får dårlig samvittighet av den grunn.Tenker du virkelig sånn?

Jeg spanderer ofte når jeg har cash, og tar gjerne i mot en øl -oftere fra venner enn fremmede. Men jeg er nok en av de som ikke liker å bli spandert på for mye generelt, jeg er vant til å kunne stå for mitt eget forbruk i alle situasjoner, også på byen. Blir det for mye spandering er det rett og slett turn off i de situasjonene det ikke er snakk om venner som jeg kan gjøre gjengjeld til en annen gang (med øl eller noe annet, ikke sex).

Det samme gjelder de som alltid spør om jeg kan spandere, de som aldri har penger, men som "alltid" er på fylla. Det er ikke en måte å få min respekt på iallefall. Unntaket er om noen er i en vanskelig økonomisk periode i livet, men da er det gjerne jeg som tar initiativet -ikke de.

Nei,jeg tenker ikke sånn, men mange gutter gjør nok det.

Du tar imot en drink--du "skylder"han noe--du gir han ikke det han vil ha--du er ei luremuuuus!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...