Cia Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Jeg vil så gjerne anbefale dere om å ta dere en time på hudpleiesalong. Jeg var i forrige uke og fikk full ansiktsbehandling - med massasje, farging av øyenbryn og vipper - jeg fikk en lærling til å gjøre dette og prisen kom på 58 kr for halvannen time luksus. Sjekk prisene, jenter - dette bør dere unne dere!
Dagensdiva Skrevet 7. april 2004 #3 Skrevet 7. april 2004 58kr!? Jøss :-) wOw! Veldig lyst ja, frister med massasje etter en stressende vinter..
Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Det får man si... Jeg betaler over det tidoble når jeg tar ansiktsbehandling.. Hvor i all verden er det de har lærlinger som gjør det for 58 (!) kroner?
Gjest care Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 Kanskje det mangler en 0? Hysj, vi bare erter....
Gjest lekebøll Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Hysj' date=' vi bare erter.... [/quote']
Cia Skrevet 7. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2004 Nei, femtiåtte kroner betalte jeg. Bare sjekk priser litt rundt om. Flere hudpleiesalonger har lærlinger (skoleelever fra voksenopplæring som jobber med kunder to dager i uken) som ikke har lov til å ta betalt stort mer enn dette. Dere betaler kun 30%. De er flinke - ikke så raske (men det gjør strengt tatt ikke så mye, det betyr lengre tid til å kose seg på), men de er under oppsyn hele tiden av hudpleiere. Deilig! :-)
Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #9 Skrevet 7. april 2004 Takk for tipset! *venter på hverdagen skal komme slik at alle lærlingene er tilbake i vigør igjen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå