Gå til innhold

Hvilket forhold har du til eksens nye dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir det å omgås med eksen og hans dame etter bruddet. Det lurer jeg på..Var det utroskap med i bildet, da gjorde vel det saken verre?

Synes dette er så vanskelig. Det er ikke så lenge etter bruddet. Og ennå tar det tid før det blir aktuelt å ha noe med henne å gjøre. Helst vil jeg aldri treffe henne, men eksen og jeg har jo barn sammen. Hvordan gjør du det i samme situasjon dette?? Noen ganger er man vel tvunget til å treffes, eller..

Anonym poster: 42a5c09e0988911348140878ed7a3e4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke tenke me å ha noe slags forhold til henne når den tid kommer. Hun var med på å splitte familien, så henne vil jeg overhode ikke ha noe med å gjøre. Selv barna er sint på henne..

Anonym poster: 42a5c09e0988911348140878ed7a3e4f

Gjest Gjest
Skrevet

Sier seg selv at man ikke kan ha noe med nydamen å gjøre, i allefall når det var utroskap med i bildet.

Gjest Gjest
Skrevet

Omgås dessverre ingen av de på daglig basis pga geografi, men hun virker som en trivelig dame. Ikke barn eller utroskap i bildet.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det siste jeg hørte var at det ble slutt mellom de fordi eksen min brukte mitt navn på henne ved et par anledninger, hvorav det siste tilfellet var under sex... :fnise:

Anonym poster: fb32ba2a9fa62f9162d5ff86cf24af3e

AnonymBruker
Skrevet

Utroskap. Jeg hater henne som pesten og skal motarbeide henne og baksnakke henne så lenge jeg lever. Hora!

Anonym poster: 5730f62e340c66de5c3dc6a4df8123d0

Skrevet

Helt ok, selv om hun og eksen har tatt noen valg jeg ikke syns var noen god ide. Men vi snakker greit sammen, og jeg er glad for at eksen har funnet en han trives med. Ikke utroskap.

Skrevet (endret)

Jeg har et utmerket forhold til henne. Er meget fornøyd med at det ble akkurat henne og ikke noen ung, barnløs bimbo.

Har sagt til henne at hun er nominert som årets stemor, og det mener jeg.

Endret av Snipa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt henne to ganger, syns hun virket helt grei, det var bare to korte møter så har egentlig veldig lite grunnlag på å gjøre meg opp en mening fra det, men hun virker kanskje litt usikker?.

Jeg og eksen møtes gjevnlig, siden vi har en sønn sammen, men han har sakt at han ikke får lov til å ha noe som helst kontakt med meg om det ikke er nødvendig i forhold til sønnen vår, noe han har lovet henne men alikevell ikke holder, han ringer og sender meldinger rett som det er og vi har også møttest for å finne på ting sammen..

Gjest Gjest
Skrevet

Hun er et fjols som tror verden ligger for hennes føtter. Jeg har ingenting til overs for henne og vil aldri møte henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om de som er åpen på facebook i nytt forhold og med bilder, gjerne der barn er involvert. Har en venn på face som skifter dame annenhver mnd. Han bytter da status og legger ved bilde av nye dama. Han har også et barn. Jeg tenker med meg selv, enda en dame og hvor lenge varer dette? Er det ikke teit at de bytter så ofte, også på facebook? Hva med å tone det litt ned??? 4 damer på 1,5 år, der alle har vært på face og stått som I ET FORHOLD MED......

OMG!!

Anonym poster: b939f90dcfee3d8ab7bcb65d6142d85d

• Liker 1
Gjest Marmot
Skrevet

For meg er det viktig å ha et så godt forhold som mulig til en dame som skal være en stor del av livet til mitt barn, slik at vi kan ha bursdager o.l for barnet vårt samlet. Jeg inviterer derfor pappaen og samboeren til ting som har med barnet vårt å gjøre, f.eks. sommeravslutning i barnehagen. Hun har vært her på middag én gang enn så lenge, og virker veldig ok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...