Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke mer. Jeg orker ikke dette livet. Jeg orker ikke samboeren min mer. Jeg orker ikke dette livet med han. Jeg orker ikke denne stygge leiligheten og alle tingene som flyter her. Det er så trygt noen ganger, men så orker jeg plutselig ikke mer. Jeg får ikke puste. Er dette alt liksom? Er dette mitt liv liksom? Og jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal gjøre i fremtiden, med jobb og alt annet. Hvor skal jeg dra? Hva skal jeg gjøre? Jeg er såååååå leeeeeeeeeeiiiii!!!!! :frown: :tristbla: :cry: :cry: :cry:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et vaskeekte i-landsproblem.

Anonym poster: 88f173a7a22f06e76159f919f1d6a756

• Liker 5
Skrevet

Ta tak i ditt eget liv da vel og finn noe du brenner for! Snakk med samboeren din, finn ut en løsning sammen. Hvor gammel er du? Det er jo aldri for sent å studere veit du :)

• Liker 1
Skrevet

Ta tak i ditt eget liv da vel og finn noe du brenner for! Snakk med samboeren din, finn ut en løsning sammen. Hvor gammel er du? Det er jo aldri for sent å studere veit du :)

Det hjelper ikke å snakke med han. Alt er bare dritt. Interesser? Jeg har ingen interesser.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke å snakke med han. Alt er bare dritt. Interesser? Jeg har ingen interesser.

Det er ingen andres feil, selv om det nok er kjipt. Så slutt å pisse på samboeren din eller leiligheten dere bor i.

Anonym poster: 6c34d0f71b0139dc6efeb47f67a529e9

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Du må da ha noe du interesserer deg for? Hvis ikke er det neppe livssituasjonen din som er problemet. Endret av Faerunpedia
Skrevet

Det er ingen andres feil, selv om det nok er kjipt. Så slutt å pisse på samboeren din eller leiligheten dere bor i.

Anonym poster: 6c34d0f71b0139dc6efeb47f67a529e9

Så hva gjør jeg når sambo stadig pisser på meg med all sin negativitet? Ingenting har vært bra nok. Ingenting. Han bare sitter der og forventer å få ALT i hendene uten å gjøre en dritt. Og nå orker jeg ikke mer.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Så hva gjør jeg når sambo stadig pisser på meg med all sin negativitet? Ingenting har vært bra nok. Ingenting. Han bare sitter der og forventer å få ALT i hendene uten å gjøre en dritt. Og nå orker jeg ikke mer.

Hvis samboeren din er en idiot som rakker ned på deg så flytt ut. Ta deg litt tid til å finne ut hva du vil med livet.
Skrevet

Så få deg interesser! Les ei bok, gå i naturen (bestig fjelltopper og dra på fisketur) ta bilder, mal bilder, fiks leiligheten (rydde og kaste, male, bygge hyller), lag god mat, se dokumentarer.. Du må bare begynne en plass, en god start kan jo være å få orden på ting rundt deg. Prøv og se om du får med deg samboeren på dette. Å gjøre noe aktivt sammen, om det er å trene eller å lage mat er alltid bra for forholdet. Men hvis du ikke har noen følelser for han burde du gjøre det slutt med han, ikke kast bort hans eller din egen tid.

Skrevet

Han suger all energi ut av meg.

Takk for råd. Det var godt bare det å få det ut her.

Skrevet

Hvis du sliter med å finne interesser så bare se deg rund og tenk over hva du holder blikket litt ekstra på, det gjør jeg! Det kan være på vg.no, når du går rundt i byen, div nettsider! Du må ikke være redd for hva andre syns, eller hva vennene dine driver med, gjør det du vil!

Nå har jeg vært eneste jenta i klassen i 3 år og studer romteknologi! Stå på :)

• Liker 1
Skrevet

Han suger all energi ut av meg.

Takk for råd. Det var godt bare det å få det ut her.

Æsj, det er kjipt å ha det sånn :( Er dette en sånn ting som kommer å går i perioder eller? Men du må uansett huske at det bare er du som kan gjøre det bedre for deg selv. Finn ut hva det kan være, og gjør det før du blir deprimert.

:hug:

Gjest Katten.
Skrevet

Den eneste som kan fikse tilværelsen din: deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...