Gå til innhold

Har du et kosedyr/bamse du enda bryr deg om?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bjørn, og en elg. Elgen er faktisk OL elgen fra OL i norge, det visste jeg ikke før de presenterte den sist det var OL her nå, artig. Den mangler et øye og er ganske medtatt.

Bamsen vasket jeg i alt fra handsåpe til balsam når jeg var liten, for at han skulle være ren og fin, så den og lukter jo litt spesielt :ler:

Jeg er 25 nå, og de to tar jeg med på alle flyttelass, jeg vokste opp med de og jeg er glad i de.

Anonym poster: 7e4f7c602fc15e49f73a865b14ae9474

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for jeg er voksen.

Anonym poster: 484787316c4c8d665bde67729c495c01

• Liker 1
Gjest Offensive Pie
Skrevet (endret)

Jeg har en blå mus jeg fikk som nyfødt. Det han alltid vært med over alt, og var en selvsagt gjest i kirken da jeg giftet meg i fjor sommer :hug:

Endret av Offensive Pie
  • Liker 1
Skrevet

Har opptil flere :)

Skrevet

:fnise: Ja, faktisk - og jeg er passert 40.

Som barn hadde jeg (selvsagt?) en favorittbamse. Da jeg flyttet ut ble den igjen i foreldreheimen pga. plassmangel på hybel. Da jeg lette etter den for noen år siden (hadde omsider kjøpt meg egen leilighet og kunne tenke meg å installere klenodiet i heimen), var den søkk vekk. Det ville være for drøyt å påstå det ble gråt og tenners gnissel (man gjør ikke sånt når man nærmer seg 40, i allfall ikke pga. mistet kosebamse :fnise:) men det var litt skuffelse. Regnet med mine foreldre hadde kastet den i en ryddesjau for noen år tilbake.

Stor var gleden da det kom julegave fra mine foreldre for en del år tilbake. Pakken hadde en besynderlig form, så jeg skjønte ingenting før jeg pakket opp. Der lå Bamsen med stor B. Min mor hadde tilfeldigvis funnet den i en krok i huset og tenkte som så at den fikk bli gjenforent med sin eier. Dermed ble bamse pakket inn og sendt som julegave.

Innrømmer glatt at den slitte bamsen ble en mer populær julegave enn pengebeløpet som jeg fikk overført som "ordentlig" gave, og bamsen har siden hatt æresplassen i stua mi ;) .

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja, jeg har en bjørn som jeg trodde var en hund når jeg var liten, og jeg fikk den av oldemoren min før hun døde. Den har vært med meg på alt, så den ligger i skapet hos mamma. Ville ikke kastet den for alt i verden. :P

Anonym poster: 1f0ab7f2a6bf2aea2158a3c912235bdd

Skrevet

Jeg mange favoritter :D

Men spesielt en bamse. Jeg fikk den av storesøstera mi da jeg var baby. Det er en liten bamse som har på seg en lyseblå sånn sparkebukse, og så ligger den på en pute og sover på en skikkeligvsøt måte. Da jeg var baby lå jeg alltid og "snakket" med den, på sånn bablete babyspråk. Elsker den bamsen!

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg har en hvit isbjørn som jeg fikk når jeg var 4 år. Den har jeg egentlig vært glad i hele livet mitt.

Jeg døpte han Erik :fnise:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Oh yes,og han ligger lett tilgjengelig nattbordskuffen i tilfelle krisesituasjoner :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke det, men jeg humrer litt når jeg ser bamsen jeg og broren min sloss om. Han vant, så den står på barnerommet hans.

Skrevet

Jada, det har jeg. Foruten Hello Kitty'ene mine, som selvsagt tas godt vare på, så har jeg nøffe. Nøffe har jeg hatt siden jeg var nyfødt, en rosa kosegrisbamse som har vært med meg på alt fra sykehus (hvor han fikk eget armbånd rundt halsen) til ulike reisemål gjennom oppveksten.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en blå bamse som jeg fikk av bestefaren min da jeg ble født, den og jeg var uatskildelige da jeg var lita.

Nå er den skikkelig utslitt, manger et øye, ene foten ble sydd fast og den har nesten ikke pels igjen:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde egentlig ingen bamser da jeg var liten. Men storesøsteren min har en som hun har drasset med seg overalt siden hun var nyfødt. I fjor var den med på jordomseiling med henne. Hun døpte den Leoferieparadis da hun var ørliten, den heter det ennå :laugh:

Anonym poster: 1431a6ea79c336e04a312b22a4ad6999

Gjest Beano
Skrevet

Ja jeg har verdens søteste bamse. Jeg ville antageligvis gråt mye om den hadde blitt borte :fnise: Har mange gode barndomsminner knyttet til den :)

Skrevet

Jeg har en rar, liten rød mann i skumgummi og plysj med hvit og rødstripete "lue". Den fikk det kledelige navnet Sovemannen, fordi jeg alltid hadde den med i senga om kvelden. Fikk den visst til ettårsdagen min. Den er utslitt, har blitt stoppet flere ganger, og skumgummien holder på å tyte ut av det ihjelkosede stoffet som utgjør kroppen/kjeledressen eller hva det nå er. Nå sitter den i bokhylla og jeg er nesten redd for å ta i den fordi den er så utslitt. :fnise:

Jeg har også en diger kosebamse i plysj som har noe isoporkuler eller noe slikt inni seg. Den har vært fast inventar i senga mi siden jeg fikk den på syttenårsdagen min av brodern. Nå sitter den på nattbordet og kommer under dyna hvis HrMinya er bortreist. :rodmer:

Skrevet

Ja, har en hummer-kosedyr jeg fikk av broren min da jeg ble født - som han kjøpte for sine egne penger. Han var forresten bare 8 år da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...