AlmostAussie Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Hei! Jeg skal gifte meg i Grimstad (Strand Hotell) i August 2013. Jeg trenger frisor og sminkor, enten i naerheten av Fevik, eller som er villig til aa komme paa hjemmebesok. Jeg bor i Australia og kommer hjem en uke foer bryllupet. Det er derfor dyrt og vanskelig med ringerunde, og de meste av planleggingen maa foregaa via email. Noen som har anbefalinger? Setter stor pris paa alle innspill
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har fått anbefalt Erika i FL salong for sminke. Tone hos Clinique Monique er ei veldig flink frisør Anonym poster: 6c58473be00f09dc52bc912926e6f658
AlmostAussie Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har fått anbefalt Erika i FL salong for sminke. Tone hos Clinique Monique er ei veldig flink frisør Anonym poster: 6c58473be00f09dc52bc912926e6f658 Tusen takk for tips
CC* Skrevet 28. mai 2013 #4 Skrevet 28. mai 2013 Hei! Hodejegeren frisør ligger på Fevik og det blir jo ikke langt unna! Har bare telefonnummer, men prøvde å Google og da fikk jeg et treff på Facebook. Er jo mulig å kommunisere via meldinger der! Tror hun kan gjøre både hår og sminke, men det må du sjekke! Hun er i hvertfall flink!
AlmostAussie Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2013 Hei! Hodejegeren frisør ligger på Fevik og det blir jo ikke langt unna! Har bare telefonnummer, men prøvde å Google og da fikk jeg et treff på Facebook. Er jo mulig å kommunisere via meldinger der! Tror hun kan gjøre både hår og sminke, men det må du sjekke! Hun er i hvertfall flink! Tusen takk for tips! Skal sjekke det ut med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå