Gå til innhold

i dag er dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er dagen for min kjære og meg.

Ønsk oss lykke til :-D

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en strålende dag! Gratulerer så mye og masse lykke til :)

Gjest anonym2233
Skrevet

Masse lykke til og gratulerer!!:)

Gjest Adriane
Skrevet

Så herlig! Gratulerer så mye, og ha en aldeles strålende dag! (Ser ut som dere får en flott dag værmessig også ;) ) Lykke til! :)

Gjest lisha
Skrevet

Gratulerer med dagen og håper dere får en fantastisk dag :)

Skrevet

Lykke til, og gratulerer! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

Lykke til! Gratulerer så masse til dere begge. Håper fremtiden bringer dere masse lykke og mange fine år sammen:-)

Skrevet

Skal du gifte deg? Gratulerer og lykke til!! :)

Skrevet

Jeg har tenkt på deg idag, håper dagen står til forventningene! Gratulerer!

Skrevet

Hipp hurra

Skrevet

Tusen takk for hilsninger og lykkeønskninger! Dagen var helt fantastisk! Været var til og med på vår side ;-) Eneste dumme var at dagen gikk så fort...

Og til dere som snart står for tur - GLED DERE + HA MED SKOSKIFTE!

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Så koselig å høre at dagen ble så bra! Skoskift står herved på huskelista ;) Takk for tipset, og gratulerer igjen som nygift :):klem:

Skrevet

Semfyde: har så lyst til å høre om alt jeg! Du skriver at det var helt fantastisk, men er det noe som gikk bedre enn forventet? Er det noe som ikke gikk så bra, men som kanskje ikke har noen betydning? Er det noe du skulle ha gjort annerledes?

osv osv....

Skrevet

gratulerer så inderlig med vel overstått bryllupsfeiring :)

vi vil gjerne høre alle detaljene - og selvsagt vil vi se bilder :)

Skrevet (endret)

Semfyde: har så lyst til å høre om alt jeg! Du skriver at det var helt fantastisk, men er det noe som gikk bedre enn forventet? Er det noe som ikke gikk så bra, men som kanskje ikke har noen betydning? Er det noe du skulle ha gjort annerledes?

osv osv....

Jeg er nok en person som er svært opptatt av detaljer, men jeg hadde allikevel bestemt meg for at på selve dagen skulle jeg ikke henge meg opp i slike ting. Det hører planleggingen til - ikke feiringen.

Syntes jeg klarte det ganske fint, og det gjorde at jeg overlot alt slikt til mamma, svigermor, toatsmaster og alle de andre snille venner og familie som hadde tatt på seg både små og store oppgaver.

Så mitt aller beste tips er å senke skuldrene og bare slappe av.

Min kjære har ikke samme trangen til å styre detaljer som meg så han hadde slappet av og hygget seg uansett, og han stolte også veldig på at ting kom til å gå fint uansett.

Om ting ikke skjer i helt riktig rekkefølge eller til riktig tidspunkt så er det ingen krise så lenge både gjester og brudepar koser seg :-)

Men vi glemte en ganske viktig ting, og det skulle jeg ønske at vi hadde fått til: Bilder på kirketrappen med respektive foreldre og annen familie. Det var meningen at vi skulle dette umiddelbart når vi kom ut, men så var det så mange som ville snakke, hilse, kikke etc - og det var jo sååå hyggelig! Glemte det derfor bort.

Ellers bare koste vi oss og virret rundt. Forsøkte både å kose oss sammen, men også å få snakket med så mange av gjestene som mulig. Følte ikke at vi klarte å rekke over alle, men håper vi er tilgitt for det...

Men dagen var herlig, og søndagen var også skjønn.

Sov lenge. Sen frokost i hagen og deretter fikk vi sett på alle de flotte gavene + at vi fikk en haug av hyggelige hilsener på tlf, sms og facebook :danse:

Endret av Semydfe
  • Liker 1
Skrevet

Høres så fint ut, takk for at du delte :) og gratulerer igjen!

Nå gleder jeg meg skikkelig :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...