anile Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Hei! Jeg holder på å gå over fra brunette til blondine, dette gjør jeg ved å stripe håret mitt. Tidligere har jeg bare vert missfornøyd med frisører som har stripet meg her i Bergen, det blir bare helt feil. Jeg er godt klar over at det er en lang prosess før du kan bli blond, men når fargen går fra brun til litt mer oransje brun for 2000 kroner syntes jeg at det er for dårlig. Jeg var hos Studio Alf i Oslo, der var de utrolig dyktig og jeg ble kjempefornøyd med resultatet, men jeg kan ikke dra helt til Oslo hver gang jeg skal stripe håret. Jeg håper noen kan anbefale en bra frisør salong i Bergen som er spesielt gode på bleiking og striping. Spiller ingen rolle hva prisen er.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har gått fra kommuegrå til blond. Det er kanskje litt enklere enn fra brunette til blond, men likevel. Jeg er utrolig fornøyd med Max Milan på Marken. Jeg går til Beate, og hun er utrolig flink synes jeg. Hun er god på kalde farger, og vet akkurat hva som skal til for å få den fargen du vil ha Anonym poster: 1ed249408d6f889b5c6ed82dbfd68b87
anile Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har gått fra kommuegrå til blond. Det er kanskje litt enklere enn fra brunette til blond, men likevel. Jeg er utrolig fornøyd med Max Milan på Marken. Jeg går til Beate, og hun er utrolig flink synes jeg. Hun er god på kalde farger, og vet akkurat hva som skal til for å få den fargen du vil ha Anonym poster: 1ed249408d6f889b5c6ed82dbfd68b87 Tusen takk! Supert at de er flinke på kalde farger, akkurat det jeg er utetter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå