AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #1 Skrevet 25. mai 2013 Aner ikke hvordan dette skal formuleres, men jeg lurer på om en gutt som fortsetter å sende meldinger (ikke klissemeldinger; normale, koselige meldinger, men meldinger som sendes med den hensikt å vise at han tenker på deg og lurer på hva du gjør) etter dere har holdt på i noen mnd og ikke lenger gjør det, mener noe mer med det enn at du er kun en venn? Hvis dere forstod det. Saken er da at jeg holdt på med en i noen mnd, vanskelige familieforhold gjorde at han avbrøt det vi hadde gående, men muligens med et lite håp om at det kan endre seg senere (han presiserte en del at det var "akkurat nå" det passet mer med et vennskap enn noe annet. hadde liten tid så fikk ikke spurt mye). Jeg tenkte jo da at nå som vi var redusert til venner, ville jeg ikke lenger få de meldingene jeg fikk, som vi har drevet på med gjennom hele holdepå-perioden vår. Men så fikk jeg da en, en stund etter denne samtalen. Og fikk flere siden. Så han tenker hvert fall på meg. Jeg er glad for det, men jeg vet ikke om jeg skal tolke det som "en melding du sender til en venn, usual practice" eller om det er "en melding akkurat jeg får, fordi han fortsatt tenker spesielt på meg" .... Jeg pleier liksom ikke ha slik sms-kontakt med mine vanlige kompiser, og siden dette er noe vi har gjort gjennom hele prosessen (selv om det ikke er noe grovt eller flirty innhold), hadde jeg gjerne håpet det var noe han skrev til meg nettopp fordi han tenker litt ekstra på meg? Ønsker bare en objektiv vurdering... takk Anonym poster: 95f2f5a1c15fdc50b56ff9cae90e6a6f
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Jeg tror bare han liker å ha deg i omgangskretsen sin, sånn i tilfelle. Liker deg nok, men er ikke forelsket tror jeg. Litt sånn "på gress"...
petterm Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Liker deg nok til at du er e n spesiell venn og kanskje mulig kjæreste.. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #4 Skrevet 25. mai 2013 Jeg tror mottakeren av en melding betyr ofte mer enn innholdet i meldingen, for avsenderen sin del. Så jeg tror du betyr noe mer for ham enn bare en vanlig kompis gjør. Hvis du forstod det. Anonym poster: 0141a98019ed0e27af4284321193e2eb 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Lurer litt på hva vanskelige familieforhold betyr? Er han gift, men det er uaktuelt å gå fra kona i øyeblikket? Anonym poster: 723ae4637f88148a6be34042fe2d380f
Gjest lina Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Jeg har lang erfaring, det der er bare vas, du vet når en mann vil ha deg, tro meg-de står på døren.. ta ett godt råd, bare la det fare med vinden..finn en som vil ha deg, du merker forskjell. Mulig den fyren blir mer pågående når du ikke viser interesse, men kjærlighet skal ikke være slik.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2013 #7 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har lang erfaring, det der er bare vas, du vet når en mann vil ha deg, tro meg-de står på døren.. ta ett godt råd, bare la det fare med vinden..finn en som vil ha deg, du merker forskjell. Mulig den fyren blir mer pågående når du ikke viser interesse, men kjærlighet skal ikke være slik. Kan du utdype dette litt? Mener du at det at en fyr tenker på en og tar kontakt på denne måten, ikke har noen som helst mening eller betydning da? Anonym poster: 95f2f5a1c15fdc50b56ff9cae90e6a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå