Gå til innhold

Kattelukt gjør meg gal.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Viste virkelig ikke hvor jeg skulle plassere dette emnet. Handler jo egentlig mer om at jeg føler meg gal enn om katt.

Jeg elsker kattelukt. Da spesielt katteånde, og kattepels.

Føler meg helt utrolig rar, men jeg må virkelig beherske meg for å ikke lukte på katten min hele tiden.

Lukter masse på han mens han sover og ofte bruker jeg annsiktet til å kose med pus for da kan jeg lukte på katten samtidig som jeg koser. Har elsket kattelukt kjempelenge, og jeg husker den dagen jeg virkelig fant ut hvor mye jeg likte det. Det var når jeg passet på katten til en venninne av moren min.

Luktet på pelsen og ble helt forelsket i lukten.

Jeg er veldig glad i katter, har alltid vært det. Så tenker det kansje kan komme av det, at jeg forbinder lukten med katter.

Jeg tenkte ikke så mye over det før noen kommenterte at det så rart ut når jeg sniffet kattepels utrolig ofte.

Men det jeg lurer på er om noen andre har sånne type ting de liker som er såpass merkelig? Også lurer jeg på hvor merkelig det faktisk er at jeg elsker kattelukt så mye?

Anonym poster: 818ebb1a89e302750d7ef23206496575

Anonym poster: 0e89fdec2095918e27a0275213ca9438

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du katt som barn? En som du f eks fant trøst hos? :)

Føler det litt sånn selv, bare at jeg ikke går og lukter på kattene mine :P Men jeg synes de lukter trygt liksom :)

Anonym poster: bb608129d67084ef12ff237b3bbb0a30

Skrevet

Jeg er nok ikke helt på samme stadiet som deg, men jeg er veldig glad i kattelukt. Iallefall lukten på den jeg har nå, jeg kan ikke huske å ha hatt en katt som lukter sånn. Hun lukter litt varmt og søtt, på en måte? En veldig trygg lukt. Merka det først når jeg løfta henne og holdt henne inntil meg da jeg henta henne på flyplassen - hun hadde en skikkelig søt lukt. Tenkte kanskje dette bare kom fra transportbag eller fra den andre katten hun reiste sammen med, men hun lukter sånn enda..

Skrevet

Pelsen til katter lukter jo herlig! :)

Ikke ånden da, æsj.. Spesielt når de blir gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...