Gå til innhold

Kastrer katten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finn er stappfull av gratis kattunger og "haster" annonser. Jeg fatter bare ikke hvorfor folk ikke tar ansvar og kastrerer! Hvor vanskelig kan det være!? Katten er som regel gratis, så det minste man bør gjøre er å spandere en tusenlapp å få katten katrert og id-merket (og naturligvis vaksinert).

Jeg blir helt matt, trist, sint og provosert. Vi må da klare å få bukt med disse problemene. Og nå kommer "sesongen" for katter som blir forlatt når eiere drar på ferie, og katter som parrer seg og kommer hjem med søøøte pusunger. Men hvor er ansvaret!

Og mennesket skal visstnok være det mest intelligente vensenet på denne planeten? Skjønner ingenting jeg :-(

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Samme trenden her, bare at folk ofte legger på craigslist noe ala:

"We're selling this dog/cat for 200 dollars, and it has to be picked up today or tomorrow, or we will take it to the vet to be put to sleep!"

Er like forundra hver gang at de er villige til å betale for å få dyret avlivet enn å redusere pris eller gi vekk dyret gratis til en som kan gi de ett godt hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Samme trenden her, bare at folk ofte legger på craigslist noe ala:

"We're selling this dog/cat for 200 dollars, and it has to be picked up today or tomorrow, or we will take it to the vet to be put to sleep!"

Er like forundra hver gang at de er villige til å betale for å få dyret avlivet enn å redusere pris eller gi vekk dyret gratis til en som kan gi de ett godt hjem.

Det er fordi de færreste tar dyret til veterinæren for avliving. Tror jeg da.

Anonym poster: b7b369edec2c8d3dc7996ee179159af1

Gjest Murica
Skrevet

Det er fordi de færreste tar dyret til veterinæren for avliving. Tror jeg da.

Anonym poster: b7b369edec2c8d3dc7996ee179159af1

Knekker vel nakken på de, eller så kommer det vel en eller annen som er villig til å betale 200 dollar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...