Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en datter på 13 og to sønner på 16 og 19:) De to yngste krangler ikke veldig mye nå lenger, men når de krangler står de å skriker til hverandre(begge har bra temperament)

Gutt 16: "åhh jævla drittunge! Kan du aldri blablablablabla?"

Jente 13: "du er ikke noe bedre du da din blablablablabla"

Osv....

De to på 16 og 19 krangler så å si aldri med hverandre:) hun yngste og han eldste krangler nesten aldri bare litt:P

De to eldste kaller gjerne lillesøstra for drittunge når de er småirriterte på henne, hun tar seg på ingen måte nær av det:)

De lekesloss også litt med henne, gir hun kokos på tull ol.

Hadde dere syntes det var greit om det var deres barn?

Anonym poster: 5dfd794fc875284139d26f57236c9c40

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke helt hva du mener er problemet her...? Det der er jo et mer enn sunt forhold til sine søsken! Oppriktig talt, min tante prøvde å drukne min mor da de var små, og selv om min tvillingsøster og jeg i grunn alltid har kommet godt overens, kranglet vi og vår fire år yngre lillebror med hverandre så busta føyk! :krangle:

Endret av Gamerfrue
  • Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Virker helt greit for meg, bortsett fra språkbruken. Ord som "jævla drittunge" er ikke nødvendige å bruke.

Gjest Elseby13
Skrevet

Virker helt greit for meg, bortsett fra språkbruken. Ord som "jævla drittunge" er ikke nødvendige å bruke.

AnonymBruker
Skrevet

Greit og greit...... Det er nå bare sånn søskenforhold gjerne er. Hadde man funnet en oppskrift på hvordan man kunne unngå det hadde man vel blitt rik.

Jeg syns ikke det er greit om en av ungene mine kaller den andre for en jævla drittunge. Da blander jeg med inn og sier fra at nå gikk det over grensen. Mine er på omlag samme alder som barna til ts.

Anonym poster: 74d9bec5bd11ab6c56e8e20b30b10a71

Gjest Riskjeks
Skrevet

Mine krangler så busta fyker for så å være verdens beste venner noen sekunder senere :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...