Reveal Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Mannen og jeg er nå på vår 7. pp (begge over 35). Jeg har barn fra før, så ikke hatt noe trøbbel med å bli gravid, mens han og hans ex fru ble resultatløse med 3 års prevensjonsopphold. Hun ble gravid (med ny mann) 3 mnd etter at de gikk fra hverandre. Derfor har mannen hatt endel tanker rundt dette- så vi bestemte oss for å sette i gang en prosess med/hos privatklinikk (også pga min tidl svangerskapshistorikk- dødfødsel, abort og prematur etc, samt alderen vår tatt i betraktning). Nå var vi der i hovedsak for at mannen skulle få sjekket svømmerne, men gyn. ville at vi skulle ta div prøver for kreftreg. og eggstokk-kontroll samtidig. Dermed ble det ul for min del (vaginal). Alt OK og "supre" eggstokker:-) MEN- jeg glemte spørre- dersom det hadde klaffet denne mnd- ville han kunnet sett det? Enten via ul eller livmorhalen el.li? Pluss/minus en dag eller to var det en uke siden EL da vi hadde timen (Mannen har "leverings"-time til uka). Synsinger, meninger, erfaringer fasitsvar er hjertelig velkomne:-)
Lunalille Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Nei, egget er såpass lite at det ikke er synlig på UL 7 dager etter eggløsning. Man kan først begynne å se noe etter uke 5 dvs: 3 uker etter eggløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå