Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har vært singel i ett år nå og har bestemt meg for å registrere meg på sukker eller match, men er redd for å legge ut noen bilder av meg der. Jeg er bare redd for at noen av mine venner/arbeidskollager skal kjenne meg igjen.. Er jeg dum nå eller??

Anonym poster: 8e0247aa21d3493d0c1aefcc53f8d4b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Alle møter kjentsfolk på dating steder.

Det er den mest normale måten folk treffer folk på for tiden.

Anonym poster: df2b870253b22004086ff5dcfe4bed28

Gjest Sjøhesten
Skrevet

Kjenner ofte igjen venner og kolleger. Kjente til og med igjen kjæresten til en venninne selv om han ikke hadde bilde. Det jeg gjør når jeg ser noen jeg kjenner er å gå rett inn å blokkere de.

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke møtt på så mange kjente på sukker, men de jeg har sett der, har jeg blokkert med en gang.

Tenk på det sånn: hvis noen kjenner deg igjen, så er jo det fordi de også er på sukker! Så du har jo ikke noe å være flau over ved å være registrert der! (Selv om jeg tenker akkurat sånn som deg da... :sjenert: )

AnonymBruker
Skrevet

Lag en profil først, vent med å legge ut bilde til du har sjekket alle matchene dine. Finner du noen kjente, blokker dem, deretter kan du legge ut bilde.

Anonym poster: 5628babe1e245e1e0a43448e0213d29e

Skrevet

Eller du kan bare skrive det på profilen at du sender bilde på PM.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tusen takk dere! ;)

Hvis jeg går på demmes side og blokker de så ser de jo at jeg har vært og kikka på de eller? Hvordan fungerer det egentlig? Hvis jeg blokkerer de, ser de meg ikke der lenger eller bare at de ikke kan sende meldinger?

Skrevet (endret)

Nei, så sant de ikke er pålogga akkurat i det du blokkerer de, så ser de deg ikke. Når du har blokkert de, vil de aldri se deg igjen, heller ikke at du har vært inne på profilen.

Og de kan selvsagt heller ikke sende deg meldinger, de finner deg ikke:)

Endret av Sommee
Gjest Sjøhesten
Skrevet

Eller du kan bare skrive det på profilen at du sender bilde på PM.

Ikke spesielt smart.

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

har vært singel i ett år nå og har bestemt meg for å registrere meg på sukker eller match, men er redd for å legge ut noen bilder av meg der. Jeg er bare redd for at noen av mine venner/arbeidskollager skal kjenne meg igjen.. Er jeg dum nå eller??

Hvis de kjenner deg igjen så betyr det jo at de er der selv. Hva er det du er redd for? Tar du deg sjøl så utrolig høytidelig?

Endret av Lincoln

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...