Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Går og venter på en pakke, og den skulle kommet nå før påske..siden den ikke gjorde det (grrrr!), når får vi post neste gang? Altså, over påske engang, men hvilken dag?
Grooo Skrevet 7. april 2004 #2 Skrevet 7. april 2004 Trodde det kom post på lørdag jeg, men det gjør det kanskje ikke. Men tirsdag kommer det i alle fall, for det er jo neste hverdag.
Amarone Skrevet 7. april 2004 #3 Skrevet 7. april 2004 Jeg tror tirsdag er neste postdag. Og da BØR jeg ha fått selvangivelsen min, og sambo sin! :evil: Amarone
manji Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Mulig jeg tar feil. Men jeg tror posten går på lørdagen. Ikke for det, det er ikke verre enn å ringe postens kundesenter. TLF 810 00 710 e-post: [email protected] :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Posten har aldri kommet på påskeaften. Noen aviser kommer som normalt, men postfolk har fri og har alltid hatt fri den dagen. Hilsen Postmannen på ferie
Arwen Skrevet 11. april 2004 #7 Skrevet 11. april 2004 Jeg tror tirsdag er neste postdag. Og da BØR jeg ha fått selvangivelsen min, og sambo sin! :evil: Amarone Selvangivelsene sendes ikke ut i Oslo før etter påske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå