AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Ammer man morgen og kveld, og gir grøt mm på dagtid da eller? Eller er "delamming" bare nattamming? Anonym poster: 92c72329be8382468e2b8522ff9b34b1
Gjest susidusi Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Jeg begynte med å bytte ut et av "ammemåltidene" med grøt, vertfall. Det fungerte fint hos oss så avtok amminga bare mer og mer.
Stinelin Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Ammer man ikke som vanlig da, bare at man begynner å innføre litt smaksporsjoner og etterhvert måltider med fast føde i tillegg? Så overtar maten gradvis for amminga, litt ettersom baby og mor vil? 2
Gjest susidusi Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Ammer man ikke som vanlig da, bare at man begynner å innføre litt smaksporsjoner og etterhvert måltider med fast føde i tillegg? Så overtar maten gradvis for amminga, litt ettersom baby og mor vil? Det gjorde i allefall jeg hun fikk bli vant med smaken først, og dette gikk fort og greit. Deretter kutta vi rett og slett ut "frokostamminga" i første omgang. I mitt tilfelle gikk dette veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå