Gjest King James V Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 hvem er tidens låt skrivere jeg sier John Lennon Paul McCartney Syd Berret Roger Waters John Lord Richie Blackmore Ian Glover + mange andre og men det er alle jeg gidder og skrive
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #5 Skrevet 8. april 2004 Jeg er gjesten som nevnte zimmerman...Hvilke tekster synes dere er noe av det beste fra han? Selv har jeg vanskelig med å velge.
Gjest Embla s Skrevet 8. april 2004 #6 Skrevet 8. april 2004 Franck Black Lennon/McCartney David Bowie
Brunhilde Skrevet 8. april 2004 #10 Skrevet 8. april 2004 Jeg er gjesten som nevnte zimmerman...Hvilke tekster synes dere er noe av det beste fra han? Selv har jeg vanskelig med å velge. Det avhenger av humør - og han har jo skrevet så mye... Noen av favorittene mine er: * Lily, Rosemary and The Jack of Hearts * Hurricane * Spanish Boots of Spanish Leather * Shelter From The Storm * Sadeyed Lady men også mange andre, og de nevnte ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Zimmerman er den eneste artisten jeg aldri blir lei av.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 8. april 2004 #11 Skrevet 8. april 2004 ti de nes gjest tråd starter med flest ord delings feil
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #12 Skrevet 9. april 2004 til den siste innleggeren, skjønte ikke det du skrev, eller prøvde å skrive i hvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2004 #13 Skrevet 9. april 2004 ti de nes gjest tråd starter med flest ord delings feil Henger meg på Bob Dylan-tilhengerene her, og tilføyer Morrisey (Morrisey ja, ikke Morrison!).
Miss Marple Skrevet 11. april 2004 #14 Skrevet 11. april 2004 Jeg synes Lennon/McCartney er ganske oppskrytt, men har derimot stor sans for: Sting Peter Gabriel George Gershwin Cornelius Wreesvik (ble plutselig litt i tvil om hvordan det skrives) Roger Waters
Gjest Tristessa Skrevet 11. april 2004 #16 Skrevet 11. april 2004 Cornelis Vreswijk og Olle Adolfsson synes jeg er helt geniale... Barndomsminner!
Tuddelidu Skrevet 11. april 2004 #18 Skrevet 11. april 2004 Cornelius Wreesvik (ble plutselig litt i tvil om hvordan det skrives) Det skrives Cornelis Vreeswijk
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #20 Skrevet 13. april 2004 i tillegg til Bob Dylan, sier jeg Nick Drake. Noen enige sjeler her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå