Stinelin Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Vi savner å bruke vognpose også nå som det er mildere. Gutten vår har det med å sparke noe voldsomt med beina før han sovner, så nå må vi gå og holde på dyna mens vi triller, og det kan ta ei stund. Noen som kan anbefale en god sommerpose? Gjerne vannavstøtende og vindtett, og som dekker litt oppover overkroppen. Har sett noen som ser ut til å slutte midt på kroppen, liker at den dekker høyere.
Gjest pysepusen Skrevet 25. mai 2013 #2 Skrevet 25. mai 2013 Den eneste sommerposen jeg fant var LilleSommer fra LilleLille. Ellers er det en den vår-og høstposer på lilleprinsen.no
Tordensky Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Vi har denne "sommer"posen: http://www.going.no/art-8.asp?id=117&iPageID=99 Men jeg ville aldri brukt den på varme sommerdager! Vi har hatt en smak av sommer her nå i det siste og da ligger småen i bleie og ikkeno, eventuelt et tynt helseteppe. Denne posen blir alt for varm! Men han er en varm gutt på 7mnd. Posen er veldig god som vårpose/kjølige sommerdager. Nå er det 13-14 grader ute og den er helt topp. Edit: Ops! Leste ikke hele innlegget ditt jeg..kremt.. Denne slutter jo greit høyt, men er jo en vattpose så den er verken vind- eller vanntett. Jeg bruker værtrekket over når været ikke er topp (simo) Endret 25. mai 2013 av Tordensky
Stinelin Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2013 (endret) Vi har denne "sommer"posen: http://www.going.no/...=117&iPageID=99 Men jeg ville aldri brukt den på varme sommerdager! Vi har hatt en smak av sommer her nå i det siste og da ligger småen i bleie og ikkeno, eventuelt et tynt helseteppe. Denne posen blir alt for varm! Men han er en varm gutt på 7mnd. Posen er veldig god som vårpose/kjølige sommerdager. Nå er det 13-14 grader ute og den er helt topp. Edit: Ops! Leste ikke hele innlegget ditt jeg..kremt.. Denne slutter jo greit høyt, men er jo en vattpose så den er verken vind- eller vanntett. Jeg bruker værtrekket over når været ikke er topp (simo) Jeg tenkte også på litt kjølige sommer dager, er de vi har flest av her. Å bruke vindtrekket over går helt greit om jeg ikke finner noen pose som er vannavstøtende. Har også Simo Edit: Hvordan er det om barnet sparket mye med beina? Har opplevd at han klarer å få beina over kanten om den ikke er høy nok, og da er vi like langt. Synes ikke det ser ut som den går så høyt, men mulig det blir annerledes med ungen inni. Endret 25. mai 2013 av Stinelin
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2013 #5 Skrevet 25. mai 2013 Bruker lammeskinnspose året rundt. Lite eller mye klær på og bare åpner helt opp om sommeren. Anonym poster: f00370acc42fdd5cfc2bd1aaf3b8113e
Tordensky Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Edit: Hvordan er det om barnet sparket mye med beina? Har opplevd at han klarer å få beina over kanten om den ikke er høy nok, og da er vi like langt. Synes ikke det ser ut som den går så høyt, men mulig det blir annerledes med ungen inni. Sitter eller ligger baby? Når småen sitter går posen opp til fanget hans, men da har han en del tomrom å gå på i bunnen på en måte. Når han ligger har posen forsåvidt bare "blitt på samme stedet" så da er den jo bare midt på overkroppen. Han sparker ikke så mye..mest at han hekter beina med hele posen opp på den tverrbøylen på sportsdelen, så vet ikke akkurat det. Men syns den er ganske trang så tror ikke han klarer å bøye opp bare ett bein og det må man kanskje for å kunne sprelle seg ut av posen? Det går jo også å legge barnet lenger nedi posen, hvertfall mens de er korte nok for det.
Smørblomst82 Skrevet 25. mai 2013 #7 Skrevet 25. mai 2013 På vognverden.no har de flere typer som også er vind og vannavstøtende. Vi har en som heter stay-put weaterproof og er kjempe formøyd.
Tordensky Skrevet 25. mai 2013 #8 Skrevet 25. mai 2013 Hmm...Fleecefor er for varmt for min lille varmblodige, men ellers virket jo denne midt i blinken for deg? http://www.vognverden.no/default.asp?menu=372&product=1192
Stinelin Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2013 Sitter eller ligger baby? Det er når han ligger og skal sove at han sparker så veldig. Takk for tips
Stinelin Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2013 På vognverden.no har de flere typer som også er vind og vannavstøtende. Vi har en som heter stay-put weaterproof og er kjempe formøyd. Den virka veldig kjekk, takk for tips!
Smørblomst82 Skrevet 26. mai 2013 #11 Skrevet 26. mai 2013 Ja på de varmeste dagene kan fleece bli litt for varmt for min også. Men da har jeg tatt den ut eller lagt et helseteppe oppå og det har hjulpet. Veldig kjekt at man kan ta av lokket og bare bruke den ene delen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå