Gjest Bud Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hei! Har nå inntatt sofaen etter en givende dag. Dagen startet med at vi tok ukeshandelen, vi gikk ut fra butikken 08.30 da vi så at butikken ikke åpnet før 09.00, syns det var merkelig at det ikke var andre kunder der ja... Så fulgte vi opp med en grundig bilvask før vi kastet oss på husvasken, så luket vi blomsterbed og lagde to nye kjellerdører. Halvparten av oss har i tillegg gjort unna 6 timer på jobb i dag også Det ironiske er at jeg føler meg totalt unyttig da det eneste som sto på tapetet i dag var det som ikke ble gjort - nemlig å klippe plena...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 *hvor er likes knappen?* Det er godt å få unna masse arbeid. Du kan klippe plenen på søndag litt før 0700. Anonym poster: 65a94cc26bc73b2e08e9ef16bf130164
sommermor Skrevet 25. mai 2013 #3 Skrevet 25. mai 2013 Oj,så flink du er! Jeg har ikke gjort noe i huset i dag,bortsett fra å vaske tøy og kopper.
Gjest Bud Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Oj,så flink du er! Jeg har ikke gjort noe i huset i dag,bortsett fra å vaske tøy og kopper. Har man gjort litt så har man gjort mer enn de fleste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå