Gjest Lille Solstråle Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Jeg skjelver litt ennå... I dag var jeg på Oslo City for å se etter bikini. Jeg fant en som var ganske fin på KappAhl, og gikk inn i prøverommet. Det var et sånt prøverom med dør som går fra kneet til rett over mitt hode. (Er ganske lav.) Med en gang jeg kom inn, så jeg i speilet at det sto en høy mann og så på meg over døra. Jeg snudde meg og så på ham, men da var han borte, regnet med at han så etter kjæresten sin eller noe sånt. Da jeg hadde tatt av meg på overkroppen så jeg plutselig i speilet at han hadde kommet tilbake og sto og så på meg med slørete øyne! Jeg skrek og spurte hva han gjorde, men han fortsatte å se på meg. Først da jeg rev genseren min opp fra gulvet og holdt den foran brystene og skrek at han skulle komme seg et visst sted, forsvant han. Jeg ble stående litt paralysert før jeg fikk kledd på meg og kontaktet personalet. De ringte etter vektere, men det var for sent, mannen hadde forsvunnet. Utrolig ubehagelig opplevelse!! Er dette sånt man bør regne med å oppleve i et prøverom? Er det flere som har blitt utsatt for det samme?
Arwen Skrevet 7. april 2004 #2 Skrevet 7. april 2004 Har jobbet i butikk i seks år og aldri vært borti lignende - makan!!! :o
Væren Skrevet 7. april 2004 #3 Skrevet 7. april 2004 Stakkars deg, for en ekkel opplevelse! :o Jeg håper jeg aldri opplever noe sånt! Men jeg må si at tanken har streifet meg; det er ikke alle prøverom som er like private; på en H&M butikk her i byen har de f.eks. dør med dørhåndtak, men med rundt hull i døra! Det er jo passe lett å bare stille seg opp og glo der... :trøste: Trøsteklem!
Cia Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Nei, vet du hva?! Noe så himla frekt? Nettopp derfor ønsker jeg med prøverom - som i faktiske prøveROM. Det eneste ubehagelige jeg har opplevd er mennesker som har kommet inn da de ikke har fått med seg at prøverommet var opptatt. Skal en nå ikke kunne prøve klær uten at noen holder vakt? Jeg er rystet!
Milly:) Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Seriøst?! Verste jeg har hørt...og så at han bare sto der? Prøverom er alltid så lett å kikke inn i! Hvorfor?
Arwen Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 Prøverom er alltid så lett å kikke inn i! Hvorfor? Fordi det er der butikkene har mest svinn - desverre.
Væren Skrevet 7. april 2004 #7 Skrevet 7. april 2004 Prøverom er alltid så lett å kikke inn i! Hvorfor? Det er nok antagelig for at det ikke skal være så lett å stjele klær fra prøverommet i fred og ro! Men det bør jo være en viss balanse, da. Mellom gode muligheter til tyveri - og et visst minimum av privatliv! Noen prøverom har også gardiner som er akkurat passe brede, og i alle fall ikke en cm for mye!!! Det resulterer ofte i en "sprekk" på hver side, og det er også veldig festlig... Da blir det som Øystein Sunde synger: "Så fort har jeg aldri skifta før!"
Milly:) Skrevet 7. april 2004 #8 Skrevet 7. april 2004 Ja, men en får ikke så lyst å prøve klær når døra ikke dekker kroppen en gang...
Gjest care Skrevet 7. april 2004 #9 Skrevet 7. april 2004 Uff så ekkelt, ja disse prøverommene er jo bare barnemat for kikkere. :-?
Cia Skrevet 7. april 2004 #10 Skrevet 7. april 2004 Noen prøverom har også gardiner som er akkurat passe brede, og i alle fall ikke en cm for mye!!! Det resulterer ofte i en "sprekk" på hver side, og det er også veldig festlig... Da blir det som Øystein Sunde synger: "Så fort har jeg aldri skifta før!"
Gjest care Skrevet 7. april 2004 #11 Skrevet 7. april 2004 Da blir det som Øystein Sunde synger: "Så fort har jeg aldri skifta før!" Skrive under på den
Naken Skrevet 8. april 2004 #12 Skrevet 8. april 2004 Noe så ekkelt!! Får helt frysninger jeg :hår: (Know the feeling, for en gang, på tyrkis bad, hadde jeg ikke bare et stivt blikk rettet mot meg, men også et stivt lem som eieren satt og dro i! :kvalm: . Ble fort ferdig med det badet ja!!! )
Miamor1 Skrevet 8. april 2004 #15 Skrevet 8. april 2004 Nei æsj så ekkelt da, skulle vel kylt han om jeg hadde fått tak i han!
AlleyCat Skrevet 12. april 2004 #16 Skrevet 12. april 2004 Prøverom som ikke dekker halve kroppen en gang er ikke noe festlig i seg selv, og kikkere i tillegg.... :o :o :evil:
Twigi Skrevet 12. april 2004 #17 Skrevet 12. april 2004 I USA er det kjempefine prøverom (har ikke prøvd alle, da :oops: ) Der blir du fulgt til rommet av ekspeditørene, rommene er låst og det er bare eks. som har nøkkel. Det er skikkelige dører, god plass, masse speil og plass til å legge fra seg. Du kan selvfølgelig åpne fra innsiden, men ingen andre enn de som jobber der kan komme inn (og de er superhøflige!) På Victorias secret har de tilogmed ringeklokke hvis du trenger hjelp! Men de har selvfølgelig begynt med dette pga at folk ikke hadde det helt trygt der...... Og når de følger oss inn så får de også mye bedre oversikt mht svinn.
Væren Skrevet 13. april 2004 #18 Skrevet 13. april 2004 Mht. svinn: Jeg var i prøverommet hos H&M for ikke så lenge siden, og skulle prøve en dongerybukse. Syntes den venstre lomma var litt rar, og stakk hånden ned i den for å rette på lommeforet. Der fant jeg forklaringen; 4-5 lapper som var revet av diverse topper og undertøy og stappet ned i lomma! :o Jeg er fremdeles så blåøyd og naiv at jeg faktisk blir sjokkert over sånne oppdagelser! Jeg la lappene på disken og fortalte om oppdagelsen til ekspeditøren da jeg betalte. Ikke at hun kunne gjøre så mye, men... Litt ekkelt å tenke på at butikktyven hadde prøvd samme buksa som meg! :-x
Arwen Skrevet 13. april 2004 #19 Skrevet 13. april 2004 Jeg er fremdeles så blåøyd og naiv at jeg faktisk blir sjokkert over sånne oppdagelser! Vi finner slikt hver dag hos oss.
Væren Skrevet 13. april 2004 #20 Skrevet 13. april 2004 Det tviler jeg ikke på, Arwen! Det er utrolig hvor frekke enkelte er! Det er noen som bare fullstendig mangler moral og samvittighet, dessverre! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå