Gå til innhold

Plattfot, må bruke ti cm hæye hæler i bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjolen passet perfekt da jeg kjøpte den, men nå har jeg gått ned 5 kg og er en god del tynnere rundt livet, med det resultat at kjolen har blitt altfor lang, og subber i bakken....

Det er ikke anledning til å styre med sydame o.l nå, og jeg har funnet ut at hvis jeg har hæler som er 10 cm høye, vil kjolen være fotsid, men jeg vil ikke snuble i den.

Problemet er at jeg er såpass plattfot, at alle høyhælte sko pleier å være en lidelse å gå i. Når de også må være såpass høye, ser jeg for meg at jeg halter etter et kvarter.

En annen mulighet, er å bruke sikkerhetsnåler rundt livet på kjolen, og brette den inn slik at jeg ikke snubler i den. Det er en topp som skal være over, så dette vil nok ikke synes.

Hva er best?

Og er det noen andre som er temmelig plattfote, som har funnet høyhælte sko, som ikke tar fullstendig knekken på beina?

Anonym poster: 8a9942245566c05e73b257290af0ea16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å se etter kilehælsko, det er lettere å bruke. Ellers kan det hjelpe med innleggssåler/puter. Du burde prøve deg fram i goooood tid :)

Alternativt kan du legge på deg fem kilo igjen?

Anonym poster: 25fc69385a873f064368a871d89c670b

Gjest Badabing
Skrevet

Synes kilehæl hørtes smart ut. Det vil jo ikke synes under kjolen, og dessuten finnes det faktisk en del nette brudesko med kilehæl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...