Gå til innhold

Hva har dere kvinner egentlig å tilby annet enn illusjonelt vissvass definert som "kjærlighet"?

Anbefalte innlegg

Gjest Kalkunen
Skrevet

Så jeg har holdt på med ei de siste ukene og jeg tenker foreløpig på henne som FF. Jeg tror hun kanskje ser etter noe mer men so far so good og jeg er ikke blitt presset opp i et hjørnet for å svare på hvordan jeg ser på ”oss” enda. Greia er uansett at hu liker Hiphop og forleden var vi på konsert sammen med en mer eller mindre lokalartist som hun tydligvis likte godt. Hun hoppa, veiva med armene og oppførte seg som resten av chimpsa i salen, som var greit nok, men rett ut av det blå begynner hun å ”synge” med på noen av linjene hans, i duren ” i dont give a fuck, bla bla bla….tar med dama di backstage og tar til meg!” eller noe sånn. Og akkurat dette sang hun med på med entusiasme og innlevelse, akkurat som en skokk av andre jententer som var der med typene sine.

Så jeg klarer ikke å slutte i å ta meg i det å tenke på at hvis JEG, som faktisk er den hun dater, skulle drevet og sagt til alle gutta der at jeg puler damene deres om jeg får sjansen, så hadde jeg fått en smekk på kjeften av henne og sikkert blitt dumpa på flekken.

Det er liksom alltid menn dere skal inn i forhold med og ”liker” som får the bitter bargen. VI må forplikte oss, vi får ikke snakke om andre damer, vi får ikke oppføre oss som vi vil. Jeg hadde aldri fått lov til å si sånn uten konsekvenser, og jeg vet at ingen av de andre mennene som hadde med damene sine på konserten kunne sagt det samme som han heller og fått”creds” etterpå.

Si meg hva faen har dere kvinner å tilby oss egentlig annet en grensesetting og frihetsberøvelse i bytte mot sex? Jeg har alltid prøvd å gjort det rette å gjøre som alle andre å finne meg ei å pare opp med, men det føles så BITTERT siden jeg ikke helt ser hva jeg får ut av det? Det er jo sex som er spennende, og det å skape litt varme, men så alt for mange dømmer meg for å ikke være ute etter noe mer, men hva mer er det å hente egentlig? Hva tilfører dere livene våre som er så jævla verdt dere? Den rapperen som slengte rundt om seg med svakt vokabular og infantile ”meg, meg, meg ” holdninger hadde sikkert 100 jenter som fantaserte om han den kvelden der samtlige ville vurdert eller nølende avvist en sex-forespørsel fra han, selv om de hadde type, mens jeg og de andre mennene med type der skal liksom ha noe mer dyrebart som har damer/dater som skriker og hoier til mannen som påsåtr at han skal høvle over det som rettmessig er vårt, og kjefter og straffer oss om vi ymter det samme om andre menns damer, eller damer generelt? Hvor faen er logikken?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

He's back :(

Anonym poster: 85b098d0aa5b03411229ab3055f4e597

• Liker 31
Gjest Kalkunen
Skrevet

He's back :(

dont flatter your self, jeg prøver bare å se om det er mulig å få litt innsikt inn i kvinnehodet eller se om de er villig til å innrømme pisset de holder oss til. Har du ikke noe å bidra med så stikk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dont flatter your self, jeg prøver bare å se om det er mulig å få litt innsikt inn i kvinnehodet eller se om de er villig til å innrømme pisset de holder oss til. Har du ikke noe å bidra med så stikk.

Glad i deg også, klumpen :)

• Liker 13
Skrevet

Kalkunen er inne på noe vesentlige. Idag er menn rettsløse når det kommer til alle menneskerettigheter som finnes.

Vi har ingenting vi skulle ha sagt om det ufødte barn og det fødte barn, - det ufødte barns skjebne er noe kvinner diskuterer i fellesråd med venninnene sine.

Det sjukeste av at alt er ingen kvinner har noe imot at menn ikke har noen rettigheter, - og det gjør dere skumle.

Og oppå dette her, oppå det å ikke ha noen rettigheter, - nei da brunster damer bare på menn som alle andre damer også vi ha. Mange høner vil ha en hane.

At kvinner er respektløse er det ingen tvil om.

Jeg har sittet på nachspiel og sett hvordan koner til ektemenn bli som vulgære horer med en gang det kommer en kjendis på festen.

Det er pinlig for allesammen, det er pinlig for kjendisen, det er pinlig for ektemannen og det er pinlig for vertskapet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Waco: Hvorfor bruker du ALLE muligheter, uansett hvor usaklig det blir, til å snakke om kvinners rett til selvbestemt abort?

Anonym poster: 1eacb6fd22678dd898fca73a603255f5

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

1. Det er en liten forskjell på en rap-låt og å si det samme som til folk.

2. Alle fantaserer noen ganger, det er ikke alle fantasier som må deles med partneren.

3. Hvis du føler damene dine setter for mye grenser, finn deg noen som ikke gjør det.

4. Hvis du mener damer ikke kan tilføye livet ditt noe, forbli singel.

Anonym poster: a5007b6abe74e3ec35c8666163230b6b

• Liker 20
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis du kun er ute etter sex og ikke interessert i et forhold fordi "vi" ikke kan tilføre livet ditt noe, så la nå vær å gå inn i noe forhold da. Kan du ikke være singel og finne deg noen å ha sex med innimellom?

Nei, dette var en ikke-sak.

• Liker 13
Gjest Eurodice
Skrevet

Alle kvinner er fulle av piss, ingen har vett eller intelligens til å fatte hva som passer seg i forskjellige situasjoner. Hva skal du med en slik dame egentlig. Skaff deg heller en "underbara, uppblåsbara Barbara" hvis du bare vil kopulere.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:lillesky:

Anonym poster: 131ecbeb85c0fb81691541f9e6e1b050

Skrevet

Waco: Hvorfor bruker du ALLE muligheter, uansett hvor usaklig det blir, til å snakke om kvinners rett til selvbestemt abort?

Anonym poster: 1eacb6fd22678dd898fca73a603255f5

nå blir det feil av deg å svare på hvorfor jeg svarer som jeg gjør i stedet for å svare på det trådstarteren spør om?

Jeg nevnte et eksempel fra et nachspiel. Hvorfor blir jenter så villige med en gang det er kjendis i nærheten?

Er ikke det noe dere lurer på selv? Hvorfor dere er så fanget av betattheten av kjendismennesker?

• Liker 1
Gjest Kalkunen
Skrevet

Hvis du kun er ute etter sex og ikke interessert i et forhold fordi "vi" ikke kan tilføre livet ditt noe, så la nå vær å gå inn i noe forhold da. Kan du ikke være singel og finne deg noen å ha sex med innimellom?

Problemet er at det stort sett bare er realtivt platte og lite freshe damer som ikek vil ha mer enn sex. De virkelige fine damene krever alltid noe mer, så jeg er heldig foreløpig, men når dagen kommer når jeg får kvniven på strupn og hun skal ha noe fast og ferdigdefinert for å fortsette der vi er nå, så vil jeg gjerne vite om jeg får noe mer enn bare ytterligere forpliktelser og krav på meg. Å kalle dette en ikke sak er enkelt for deg, når du i prinsipp kan se ut som en fykk Tora Berger og likevel ligge med top notch menn bare ved å knipse.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Problemet er at det stort sett bare er realtivt platte og lite freshe damer som ikek vil ha mer enn sex. De virkelige fine damene krever alltid noe mer, så jeg er heldig foreløpig, men når dagen kommer når jeg får kvniven på strupn og hun skal ha noe fast og ferdigdefinert for å fortsette der vi er nå, så vil jeg gjerne vite om jeg får noe mer enn bare ytterligere forpliktelser og krav på meg. Å kalle dette en ikke sak er enkelt for deg, når du i prinsipp kan se ut som en fykk Tora Berger og likevel ligge med top notch menn bare ved å knipse.

Utrolig unødvendig. Og finnes ikke sant.

Hva er det du ønsker ut av et forhold da? For det virker som du ønsker å leve singellivet samtidig som du har en snasen dame som er hjemme og venter på deg. Det vet vel sikkert du også at er urealistisk.

• Liker 6
Gjest Lillesiren
Skrevet

Nei, dere har helt rett, det eneste vi er interessert i er å frarøve dere friheten og sette kjipe grenser for dere, vi får en slags rus av det ser dere:) Eneste motivet vi har for å fange dere inn i et forhold er for å ha noen å herse med og frata alle rettigheter fra, er jo nesten rart at det bare er dere to som har oppdaget denne skjulte sannheten.

• Liker 11
Gjest Svampebob1
Skrevet

Si meg hva faen har dere kvinner å tilby oss egentlig annet en grensesetting og frihetsberøvelse i bytte mot sex? Jeg har alltid prøvd å gjort det rette å gjøre som alle andre å finne meg ei å pare opp med, men det føles så BITTERT siden jeg ikke helt ser hva jeg får ut av det? Det er jo sex som er spennende, og det å skape litt varme, men så alt for mange dømmer meg for å ikke være ute etter noe mer, men hva mer er det å hente egentlig?

Det er da nok av damer som ikke er ute etter å binde seg.. Så hva er problemet? Opplever du moralske plager med valget du har tatt, siden du lar deg dømme eller siden du skriver et langt innlegg om det her?

Virker for meg som at det ligger noe mer bak. Om du var 100% cool med valget ditt, så ville det ikke ha vært noe spørsmål her.

Sex er vel og godt det, men slik jeg opplever det, så er det så mye mye mer når det er kjærlighet til stede. De aller beste sexerfaringene jeg har hatt har vært når det har vært sterke følelser til stede, gjerne når man har kommet steget videre fra nyforelskelse slik at det har utviklet seg til noe mer.

Men det er meg.. Det å kunne elske noen er noe du må finne i deg selv. Jeg vil påstå at vi muligens kan bli litt avstumpet i dagens samfunn hvor vi har alle muligheter, med mindre vi passer på oss selv.

Så du får passe på litt så du ikke en dag blir sittende gammel og bitter mens du føler det var noe viktig du gikk glipp av i livet. En dag er det for sent og da er det j*vlig kjipt å angre..

• Liker 7
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er da nok av damer som ikke er ute etter å binde seg.. Så hva er problemet?

De er visst ikke fine nok :roll:

• Liker 2
Gjest Kalkunen
Skrevet

Utrolig unødvendig. Og finnes ikke sant.

Hva er det du ønsker ut av et forhold da? For det virker som du ønsker å leve singellivet samtidig som du har en snasen dame som er hjemme og venter på deg. Det vet vel sikkert du også at er urealistisk.

Det som plager meg er at dere gjør alt dere kan for å gjøre oss uattraktive og å ta oss av markedet når dere har oss, mens dere foretrekker at vi er sånn som han rapperen som single. Det er ganske fucka fordi dere prøver å forandre oss til noe dere ikke tenner på, som gjør at vi blir et bruk og kast objekt. Dere driter i hvordan det går for oss eller hvordan vi har det, bare dere for brukt oss til det dere vil ha. En temmet puddel å melke til ofrelskelsen er dø og det du sitter igjen med bare er en kjeledegge, ikke bare for deg, men også for andre kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det en god slump av ting som skurret heftig da!

Først av alt; Will the real slim shady, please stand up ? Please stand up..?

Det er naturlig å synge med på noe uten å nødvendigvis mene det like bokstavelig talt.

Videre synes jeg deler av dette hørtes bra banalt ut.

"..mens jeg og de andre mennene med type der skal liksom ha noe mer dyrebart som har damer.."

Gikk det litt fort i svingene her?

Anonym poster: 50bb46ead431b53d03e5f7a629b3d0f7

• Liker 2
Gjest Kalkunen
Skrevet

Fint kledd hun i avataren din. hvorfor kledde hun seg ikke bare i en gammel t-shirt a, de er vist ikke fine nok? :roll:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det som plager meg er at dere gjør alt dere kan for å gjøre oss uattraktive og å ta oss av markedet når dere har oss, mens dere foretrekker at vi er sånn som han rapperen som single. Det er ganske fucka fordi dere prøver å forandre oss til noe dere ikke tenner på, som gjør at vi blir et bruk og kast objekt. Dere driter i hvordan det går for oss eller hvordan vi har det, bare dere for brukt oss til det dere vil ha. En temmet puddel å melke til ofrelskelsen er dø og det du sitter igjen med bare er en kjeledegge, ikke bare for deg, men også for andre kvinner.

Nei.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...