AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Her i gården oppdaget jeg for noen dager siden en virkelig enkel måte å få laget en fin eyeliner, nemlig gel liner/eyeliner som skal påføres med kost/pensel. Har to koster, den ene har en tynn spiss mens den andre er flat og skrå. Hvilken av de to typene er best til påføring av eyeliner generelt? Og de to jeg har er koster som jeg merket jeg måtte jobbe mye for å få et fint resultat, altså at dette er kostens skyld. Selv om de er ny, er de "buskete" og ujevn, måtte ta i bruk q-tips etter alle forsøkene. Til slutt så det bra ut, men jeg kunne ikke annet enn å ergre meg over kostene. Tips? Anonym poster: cb18c9a1d07f32b067b6ebed9ddbf5fb
Zinnia Skrevet 26. mai 2013 #2 Skrevet 26. mai 2013 Av de børstene du har egner den tynne seg best til vanlig påføring, og den flate er bedre til tightlining (du "trykker" den på langs vipperøttene i stedet for å dra den bortover). Og så kan jeg på det sterkeste anbefale denne børsten, kjøpes billig på ebay.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2013 #3 Skrevet 26. mai 2013 Av de børstene du har egner den tynne seg best til vanlig påføring, og den flate er bedre til tightlining (du "trykker" den på langs vipperøttene i stedet for å dra den bortover). Og så kan jeg på det sterkeste anbefale denne børsten, kjøpes billig på ebay. Tusen takk! :D Endelig svar Har brukt litt tid på youtube, skal øve litt fremover slik at jeg blir en "mester" Har vært utrolig usikker på hvilke børste som er bra og best til påføring av helt normal eyeliner, så svaret ditt oppsummerer jo det jeg trengte å vite Anonym poster: cb18c9a1d07f32b067b6ebed9ddbf5fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå