AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Jeg har tenkt litt siden sist og har fått litt bedre innsikt gjerne. Jeg har ikke danset med noen på en ganske god stund. Så slik det er nå, er jeg ikke så veldig flink til å plukke opp hastigheten på rytmen. Men jeg er hvert fall bevisst på det nå da. Og til nå, har det vært som om jeg har break-dancet med en som ville slow-dance med meg. Vi finnes ikke verken synkronsiert eller kalibert i forhold til hverandre nå. Så da står vi der sammen på dansegulvet og ser noe rart på hverandre, med et litt usikkert og skrått smil. Hun står gjerne å beveger hoftene sine litt og ønsker kontakt, mens jeg derimot breaker ned og spinner rundt i ring på hodet mitt! Bouncer opp igjen og flakser litt rundt om. Og skjønner ikke hvorfor vi ikke danser sammen bare. La meg prøve å illustrere med noen låter. Break-dance http://www.youtube.com/watch?v=2zNSgSzhBfMersus Slow-dance Og det er jo ikke så snodig at vi ikke finner noe midtpunkt da. Anonym poster: 625d153ac80a713357e2b90d1c0154b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå