AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hei, Har lyst til å tatovere dette bildet men har litt dårlig erfaring med diverse tatoveringssteder i Oslo. Har noen tips til hvem som kan lage et skikkelig fin tatovering med inspirasjon fra dette bildet? Anonym poster: a16a21c0fa7ec6edccfd913b54694b52
-littleme- Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Dette var jo nydelig, håper du blir fornøyd! Jeg har personlig ikke erfaring, men jeg har hørt veldig mye positivt om Lucky 7.
Minya Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Invictus tattoo, Glenn og Jimmy Duvall har mye gode tegninger i seg. Du kan jo høre med dem om du får tak i dem. Vet de ofte er fullbooket. :/ Lucky 7 har jeg også hørt mye bra om, men jeg har ikke egen erfaring derfra.
Auroressa Skrevet 26. mai 2013 #4 Skrevet 26. mai 2013 Helene hos Tro Håp og Kjærlighet i Storgata i Oslo. Anbefales på det sterkeste.
Hattifnatten Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Nick Morte på Lucky 7 classic custom er fantastisk flink. http://nickmorte.com/?page_id=2 Eller så anbefaler jeg Electric Linda, men hun er både overpriset og har ventetid på 1-2 år. Tror ikke de andre på Lucky 7 ville gjort en like god jobb, da de jobber mer med old school, noe dette bilde ikke er. Lykke til
Gjest Kim Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Det der er jo nesten Japansk i stilen. Per Kristian som driver Tusj eller Noi som driver 1969 er gode kanidater til dette. Lucky 7 er håpløse, spesielt på slike ting. Maja som jobber der skal liksom være Japansk ekspert, men hun tegner jo bara manga tryner og kan next to nothing om Japansk mytologi eller komponentene som funker sammen. Jeg har en 3/4 sleeve med tilhørende bryst piece fra Jimmy Duvall. Jimmy er utvilsomt en god tatovør, men ingen ekspert på Japansk, han virker fortiden være veldig opptatt av sin egen take på tradsjonell americana - ganske langt fra hva TS spør om- Du kan prøve Marius Mayer også, veldig flink på den typen motiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå