Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen min dumpa meg, og jeg begynte å date en annen... Og nå er kommer eksen å sier at han kanskje ikke er sikker på om det var rett å gjøre det slutt...

Jeg elsker ham, men vet han har sagt D samme sist ser ble slutt for så å dumpe meg igjen..

Pga jobb vil jeg uansett ikke kunne møte ham på lenge..

Han har ikke sakt direkte at han vil ha meg tilbake, men sier at det føles feil at vi to ikke er sammen...

Er så i tvil.. For hadde akkurat forstått at vi to var over, og begynt date en annen..

Venninnene mine sier at jeg bare skal bruke sommeren på å finne ut av hva jeg vil , konsentrere meg om den nye og la evnt eksen jobbe for å få meg tilbake...

Er det galt av meg ovenfor den jeg dater å vurdere å gå tilbake til eksen, og er det galt av meg å date han nye uten å si det til eksen??

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloè
Skrevet

Det er galt av deg å date noen når du mest sannsynlig går tilbake til eksen, ja.

Eksen derimot vil nok bare ha deg fordi han ikke kan få deg, å jeg går ut ifra at det er en grunn til at dere ikke er sammen mer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er mest realt å finne ut av ting med eksen før du begynner å date noen nye..

Anonym poster: 054b4987a58b62a02271a6db0d010599

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenker det er mest realt å finne ut av ting med eksen før du begynner å date noen nye..

Anonym poster: 054b4987a58b62a02271a6db0d010599

Da jeg begynte å date den nye var det "helt" slutt i den forstand at eksen ikke ville vite av meg..

Men nå gjennopptar han kontakten...

Deler av meg håper at han virkelig vil ha meg tilbake.. Deler av meg ønsker at han bare kan la meg være slik at jeg virkelig kan gå videre..

Skrevet

Deler av meg ønsker at han bare kan la meg være slik at jeg virkelig kan gå videre..

Du kan helt fint velge selv å gå videre. Han har dumpet deg to ganger, er dette da et forhold du tror er verdt å satse på?

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan helt fint velge selv å gå videre. Han har dumpet deg to ganger, er dette da et forhold du tror er verdt å satse på?

Er noe av det jeg tenker på... Men tanken: "tenk hvis han virkelig VIL nå " kverner i hode..

Og når de tankene kommer føles D feil å date andre.. Men... Så sier noen at jeg heller bør bruke tiden m han nye , se om det blir bra eller ikke og ta det derifra.. Når eksen likevel vil være borte i flere måneder..

AnonymBruker
Skrevet

Tid og kommunikasjon?

Anonym poster: 665ae6c9a6692f82c8e5d7df55f845da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...