Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg, eller blir skjorter mer og mer formløse for tiden? Det virker som om livvidden på skjortene øker i takt med gjennomsnittlig størrelse på magen i befolkningen. Jeg er relativt smal rundt livet (74-75 cm), og helt middels rundt brystet (116-117 cm), og sliter virkelig med at jeg bader i formløse skjorter som sitter fint i armene og rundt brystet, men som bare er en stor sekk rundt livet. Det ser unektelig dumt ut. Det skjuler vekk formen på kroppen, og gjemmer rumpa, slik at jeg blir veldig rett opp og ned. Slim fit skjorter har begynt å gå den veien også. Tror ikke jeg har funnet en eneste skjorte de siste årene som har sittet som den skal.

Hva vil løsningen være? Blir jeg nødt til å begynne å handle skreddersydde skjorter? Hvor kan jeg evt. handle det, og hvor får jeg sydd inn de skjortene jeg har kjøpt?

Endret av 197
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er en trend eller hva det er, men merker at jenter med litt "guttete" stil er blitt kult, altså gjerne lite former og slikt, muligens er dette bare blant fjortisjenter, ikke vet jeg.

Skrevet

Hvilke skjorter er det du tenker på? Jeg pleier å kjøpe en del klassiske skjorter (til dress/blazer) på H&M o.l og disse er like trange som før, men det er jo blitt ganske populært med litt mer løse og ledige skjorter og bluser, så er nok mye av dette i butikkene.

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg Ts, og jeg har ikke en gang spesielt smal midje! Alt er så posete og pløsete:\ Vil ikke ha dem som pølseskinn, men de kan vel ha form for det? Gav opp å finne meg en klassisk hvitskjorte, så jeg kjøpte en herreskjorte og fikk den sydd om hos en skredder. Følte meg jo litt teit der jeg stod da, hvorfor kjøpte jeg liksom ikke bare en dame-skjorte? Men så sa han at, ja, du er ikke den første! Så jeg er tydeligvis ikke alene.

Anonym poster: facb8f8f3ecc19d5bafb26615a25f4fa

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok trenden. For fem år siden var det gjerne innsvingte skjorter i alle butikker, men nå skal de være mer rette.

Anonym poster: 8049cb87784347be48c5415f792c52a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...