lille mor Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Vet dere at det bare er 54 dager til 1 juni. I`m loving it. Er det noen som har noen planer for ferien i år? Selv skal jeg tilbringe 4 hææææærlige uker på sjøen. :-D :-D :-D
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #2 Skrevet 7. april 2004 Så lite? Yiiiiiiiiiiiipiiiiiiiiiiiehhhhhhh!!!!!!!!!! Eg skal ha 5 veker ferie iår, som blir tilbrakt på hytta ved sjøen og på fjellet! *glede seg*
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #3 Skrevet 7. april 2004 Det var lite det! :o Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til sommeren, men da er det desto mindre dager til høsten kommer :-) *glede seg til høsten*
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #4 Skrevet 7. april 2004 Det var lite det! :o Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til sommeren, men da er det desto mindre dager til høsten kommer :-) *glede seg til høsten* Likar du ikkje sommaren Lilleputt? Sommaren er mi favoritt årstid, men hausten er bra den og. Gledar meg særleg til denne hausten, for då skal eg begynne å studere på universitet i Bergen!
Gjest 1111 Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Nei, må innrømme jeg ikke liker sommeren :oops: kan egentlig ikke forstå hvorfor folk gleder seg til å gå lettkledde og bade.. liker bedre å sitte inne, se på regnet og kose meg med en god bok og en kopp kakao. men det er meg det da
lille mor Skrevet 7. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2004 SOMMER= -lukten av nyslått gress -saltvann og måkeskrik -bore tærne ned i sanden -barn med is i hele ansiktet -slobrun og fresh -båt og fisking -stupe ut i vannet -fri fra jobben -svi pølser på grillen -spise reker og drikke kald hvitvin -blomster i hagen livet er hærlig om sommeren!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå