Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et tips, en som hadde lånt 1 million av en utenlansk person, hun hadde fått pengene inn på konto, alle papirer var fylt ut og sendt vi a en advokat som man kunne søke opp og fant ut at dette er ikke noe problem, 20 års nedbetalingstid, til 3% rente.

jeg har en del inkasso som jeg ønsker å bli kvitt, og sendte i dag mail til samme person, og fikk vite at jeg kunne få låne beløpet, dette vil jeg ikke få i Norge pga ikke fast eiendoms sikkerhet. de skal ha kopi av id, men jeg har en mix av følelser på dette, hva hadde dere gjort?

Anonym poster: 73d62aa44614a094f7c72f567e7a5ebb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ca utrygt og ikke noe jeg ville satset på. Men jeg er meget skeptisk til økonomiske mirakelkurer.

Anonym poster: b51db52afaa52960be9a7a9f7d502aa3

• Liker 7
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Høres det for godt ut til å være sant, så er det veldig ofte det. Ville vært skeptisk jeg, i hvert fall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For all del: Ikke gjør det!

Sett deg heller ned med kreditorene og bli enig om en avtale du kan leve med.

Hvor mye er du skyldig da?

Anonym poster: b7c9352991f9ce9937f20863a3905968

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Misser du en betaling kommer det nok en torpedo på døra klar til å banke deg og knekke bein..

Anonym poster: 1630a48bf119288fc7530d4eefff7b6d

• Liker 3
Skrevet

Nei, nei og NEI!

Selvfølgelig må du ikke gå på slike svindler! Nå må man ta til fornuft og ikke la seg bli svindlet! Fatter ikke at det er mulig i det hele tatt å tenke tanken

• Liker 4
Skrevet

Du låner ALDRI penger av en "fyr"!

Skrevet

Er du seriøs?!

• Liker 6
Skrevet

Med denne tankegangen skjønner jeg lett hvordan du har havnet i uløkka økonomisk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et nytt bra svindel forsøk. Hvordan i huleste kan du stole på en tilfeldig utenlandskperson?

Anonym poster: 94122652c7ad3f0899fd878f825a8403

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Juteau Finance heter firmaet. Jeg har forsøkt å komme til en avtale med kreditorene, dette er en gammel gjeld men saken er den at kreditorene krever 9000 i mnd og når jeg har utbetalt kr 14000 går det ikke. Jeg er bare i undersøkelsefasen enda.

Til dere som nevner at jeg har en rar tankegang og at det er derfor jeg er kommet i uløkka, ja hadde det vært det. Men for meg handlet det om feil ting, og jeg prøver å rydde opp. Får dessverre ikke gjeldsordning heller.

Og for dere som lurer. Dette er en bank som er kreditor, jeg var kausjonist for en person og det er dette jeg må rydde opp i, for personen klarte ikke ¨å betale for seg, og huset ble solgt i kjempetap.

Skrevet

Stakkars deg, det må da være noen hjelp du kan få. Men ikke lån fra noen du ikke vet hvem er.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg, det må da være noen hjelp du kan få. Men ikke lån fra noen du ikke vet hvem er.

Hadde det vært noen så. Men jeg kommer nok til å skygge banen. Men men jeg får sjekke ut inkassorådgiverne i stedet for,

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor mye skylder du totalt da?

Anonym poster: b7c9352991f9ce9937f20863a3905968

AnonymBruker
Skrevet

ca 680 000.

Skrevet

Sånn går det når du er så naiv og dumsnill at du stiller som kausjonist.

Hadde selv aldri tenkt tanken på å stille som kausjonist verken til venner eller nærmeste familie, heller aldri fallt meg inn å spørre om folk kunne kausjonere for meg.

• Liker 3
Skrevet

Bjørn88, det var et veldig bra svar. Jeg vedder på at trådstarter syntes det var et veldig godt råd som kommer til nytte!

Hovmod står for fall.

• Liker 8
Skrevet

Bjørn88, det var et veldig bra svar. Jeg vedder på at trådstarter syntes det var et veldig godt råd som kommer til nytte!

Hovmod står for fall.

Er klar over det :)

H*n kan jo melde seg på luksusfellen da :)

Men sånn er det når man er voksen, bæsjer man på leggen må man som regel vaske opp selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant et tips, en som hadde lånt 1 million av en utenlansk person, hun hadde fått pengene inn på konto, alle papirer var fylt ut og sendt vi a en advokat som man kunne søke opp og fant ut at dette er ikke noe problem, 20 års nedbetalingstid, til 3% rente.

jeg har en del inkasso som jeg ønsker å bli kvitt, og sendte i dag mail til samme person, og fikk vite at jeg kunne få låne beløpet, dette vil jeg ikke få i Norge pga ikke fast eiendoms sikkerhet. de skal ha kopi av id, men jeg har en mix av følelser på dette, hva hadde dere gjort?

Ta kontakt med banken din. Det er de som er kreditorene dine, sant?

Legg frem all info du finner om dette opplegget, og be banken vurdere det. Det kan godt hende at de sier at dette er noe skikkelig tull, men da får du iallefall vite det før du begir det utpå. I tillegg så viser du ovenfor banken at du virkelig virkelig ønsker å ordne opp.

Anonym poster: 8a602005f2d490852a876c6bbc33b875

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som sier de låner ut penger og ikke har noe annet kontaktpunkt enn en anonym Facebook-bruker med et profilbilde de åpenbart har funnet på nettet er 100% sikkert en form for svindel.

Anonym poster: 36689638960cbacbb71f022bc92e4f33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...