Gå til innhold

Neglebiting

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Uff, har bitt neglar i alle år, og har ikkje greidd å slutte - enda eg vil aldri så mykje... Dette er frykteleg stygt og ein veldig lei uvane, og no VIL eg slutte!! Men det er ikkjt lett...

Nokon som har gode neglebiteslutte-triks?

(eller litt viljestyrke å låne bort....? :roll: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Xavia
Skrevet

Har du prøvd GO'NEGL? Det får du kjøpt på apoteket!

Skrevet

Når jeg sluttet bare bestemte jeg meg for at jeg ville ha fine "dame-negler" og sluttet.

Du kan jo prøve å finne på noe annet å tygge på da for eksempel. :wink:

Gjest katti
Skrevet

Jeg og har bitt negler hele mitt liv og jeg biter nesten ned hele negelen :(

har prøvd GO-negl men jeg biter likavell for at jeg blir vant til smaken :-? å desuten smitter den over på alt du tar borti! :evil:

har konstant vondt i neglene mine... :oops: ingen som vet om noe annet en go-negl da?

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg og har bitt negler hele mitt liv og jeg biter nesten ned hele negelen :(

har prøvd GO-negl men jeg biter likavell for at jeg blir vant til smaken :-? å desuten smitter den over på alt du tar borti! :evil:

har konstant vondt i neglene mine... :oops: ingen som vet om noe annet en go-negl da?

Eg har samme erfaring... Og det er ikkje berre å bestemme seg, eller å finne noko anna å bite på - for eg glømmer meg liksom ut... Uff...

Skrevet

::sender over litt viljestyrke:: :wink:

Jeg bestemte meg, og sluttet på dagen, har nå holdt opp i 10 år, selv om jeg har hatt et par tilbakefall hvor jeg bet en eller to negler....ble utrolig irritert på meg selv for de ble jo så stygge neglene mine. Vondt er det også.

Men du kan da klare det, bestem deg for det, og gjør det! :D

Kjøp deg håndkrem og negleolje og stell neglene, da får du nok mindre lyst til å bite dem også.

Skrevet

Jeg var også en kronisk neglebiter i mange år. Men så fikk jeg meg en venninne som jobber som hudpleier. Hun driver også med sminke og negledesign.

Jeg sluttet å bite negler da hun sa at "Hvis du sparer skal jeg gjøre neglene dine kjempefine!" . Jeg sluttet. Neglene mine ble såå fine da hun var ferdige med dem, og jeg inspirerte en annen venninne å slutte - fordi hun ville også ha slike negler.

Bestill time hos en negledesigner - pass på at du sier at timen skal være om et par måneder - da blir du Nødt til å slutte! :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Negledesignar har eg ikkje råd til, men no har eg bestemt meg!

VESLO SKAL SLUTTE Å BITE NEGLAR!!!!

Så får vi sjå om eg greier det då.... Blir spennande... Kan legge ut bilde av neglane mine om eit par mnd kanskje??

Skrevet

Du er ikke alene. Jeg har hatt den uvanen siden jeg var liten.

Den ene gangen jeg faktisk klarte å spare negler, bøyde de seg rett ut før de spratt av som noen prosjektiler! :o :-?

Skrevet

Jeg biter også negler.......... og har gjort det siden jeg var liten.

Lærte også lillesøstra mi å bite negler jeg......... :oops:

Hun klarte å slutte med det for 4-5 år siden - og ha'kke bitt en negl siden. Men tror dere hun lærer meg det :roll:

Nei - det er utrolig stygt. Ei venninne av meg kom med sin lille datter på kontoret mitt for et par uker siden. "Se på hennes negler - se hvor stygge de er" sa hun til sin lille datter på 5. Datter'n så på meg med store øyne og lovet å slutte med èn gang............ (Vet ikke om hun har klart det altså.......) Men om hun klarer det - så har ikke min neglebiting vært helt bortkastet da...... :kul:

Jeg ønsker også å klare å slutte.......... men det er sååå vanskelig. Har prøvd go'negl og noen greier med en ekkel løksmak.......... Jeg ble vant til den smaken - og biter enda......... :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...