Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Har et lite problem med ei venninnme og kjæresten hennes. Venninna mi ble nudist for ett år siden etter hun traff mannen sin og de går allltid naken hjemme. Greit nok det, dems hjem, de får gjøre som de vil. Men det jeg reagerer på er at at de vil at alle som kommer på besøk til dem skal gjøre det samme. Det var ikke sånn i begynnelsen, da var bare de naken, mens gjester hadde klær på, men det forandret seg for en måned siden. Sist helg var jeg og flere andre innvitert på grilling hos dem, men klærne måtte vi ta av oss så jeg og de fleste andre takket pent nei. Var bare en som kom hørte jeg i ettertid. Men er det greit å kreve at gjestene skal være naken bare fordi at de er nudister? Er det greit å nekte å komme på besøk? Dette har jo brukt å vært en av mine beste venner og synes dette setter en liten knekk i vennskapet vårt. Hadde det kun vært henne så hadde det kanskje vært greit, men jeg føler meg ikke vel med å være naken med mange andre eller andre menn. Får også litt dårlig samvittighet når jeg hele tiden må si nei til å komme på besøk.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Trolleri trollera. Anonym poster: f802b2badc5c6b1e33d45cfdd8ff65ef 25
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Hvis bare den minste lille ting her på KG som viker litt fra normalen skal bli sett på som trolling, er det da i det hele tatt vits å ha et forum her?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Vet du hva, historien til TS er så utrolig at den ikke er sann. Det ser vel du også? Anonym poster: f802b2badc5c6b1e33d45cfdd8ff65ef 1
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Vet du hva, historien til TS er så utrolig at den ikke er sann. Det ser vel du også? Anonym poster: f802b2badc5c6b1e33d45cfdd8ff65ef Jeg er TS og jeg kan bekreftet at den er sann. Har du et problem med det så får du heller rapportere enn å begynne å spamme ned hele innlegget.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #6 Skrevet 24. mai 2013 Kan du ikke gjøre såpass som å kle av deg for venninnen din er du en dårlig venn. Man får jaggu tilpasse seg litte grann og ikke være så rigid. Hva er det som er så spesielt med deg så du ikke kan gå naken?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #7 Skrevet 24. mai 2013 Nei det er ikke greit. Dere respekterer at de er nakne, og da bør de respektere at dere er påkledd. Likt skal være likt. Anonym poster: cb78be6cf46752e618eb7c331ab0ac36 18
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #8 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er TS og jeg kan bekreftet at den er sann. Har du et problem med det så får du heller rapportere enn å begynne å spamme ned hele innlegget. Rart! Jeg kjenner INGEN nudister som driver på sånn, nudister pleier aldri å prakke slikt på venner og bekjente. De er som regel diskrete og ordentlige. Så at noen tvinger gjester til å kle av seg, nei den historien blir bare altfor dum. Bedre lykke med neste trolleforsøk! Anonym poster: f802b2badc5c6b1e33d45cfdd8ff65ef 11
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #9 Skrevet 24. mai 2013 Siden dette høres helt utrolig ut, er jeg tilbøyelig til å tro på det..... men til spørsmålet: jeg hadde ikke godtatt slike krav fra vertskapet. Og det må det gå an å si. Som du selv sier - hva de gjør i sitt hjem er opp til dem. Samtidig syns jeg personlig det er langt over streken å insistere på å prakke sin nudisme på sine gjester. Dette gjelder egentlig både at de selv insisterer på å gå nakne m gjester til stede og ved å kreve at gjestene også gjør det. For meg handler dette om grunnleggende folkeskikk. Det "normale" i omgang mellom mennesker er fortsatt å ha på seg klær. Ergo er det den normen man tilpasser seg blant folk. det betyr at man ikke insisterer på å prakke sin livsstil på andre, når denne livsstilen er såpass annerledes.
Gjest Kaffekrus Skrevet 24. mai 2013 #11 Skrevet 24. mai 2013 Jajaja. Så deilig det må være å slippe det evinnelige problemet med hva man skal ha på seg. Jeg ville forlangt å kunne ha fikenblad plassert på strategiske plasser på kroppen. Og pumps. 2
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2013 #12 Skrevet 24. mai 2013 Forsåvidt er det greit at de velger sine egne husregler, men jeg forstår godt at dere velger å ikke møte opp. Dette er forøvrig ikke på vestlandet, litt nord? Det er enkelte nudistmiljøer som er nærmest religiøse, og har ingen respekt for andres grenser. Vokste opp med det selv, og det var mildt sagt ekkelt. Jeg har ingen problemer med å være naken, men det at andre bestemmer at jeg skal kle av meg er noe jeg rett og slett ikke godtar.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Trodde nudister var kun på stranda, og ikke nakne hjemme og enda kreve at gjestene skal være nakne. For et psyko par ! Anonym poster: a4732a21a698286a12d3cb105b2c4bc5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #14 Skrevet 24. mai 2013 Jeg hadde syntes det var ekkelt at de gikk nakne hjemme når jeg var på besøk, så jeg hadde nok ikke besøkt dem av den grunn. Synes ikke nakenhet er ekkelt i seg selv, men når jeg får trykket nakne kropper opp i ansiktet mitt så blir det for mye. På en strand er greit, men ikke i en leilighet. Hadde hatt store problemer med å sette meg ned i sofaen eller på en stol der. Så nei, jeg hadde ihvertfall ikke akseptert å måtte kle av meg for å være hos dem. Da hadde jeg aldri satt min fot der igjen. Anonym poster: 0db76e46f7e2649d6dd2f4c661234496 1
edderkoppdame Skrevet 24. mai 2013 #15 Skrevet 24. mai 2013 Jeg er TS og jeg kan bekreftet at den er sann. Jammen da så. 6
kaarina Skrevet 24. mai 2013 #16 Skrevet 24. mai 2013 Synst ikke de kan forvente at dere som kommer på besøk skal kle av dere. Det er en veldig personlig ting for mange - det burde speielt venninna di skjønne siden hun ble nudist for bare 1 år siden. Hadde latt være å komme selv visst det ble stilt slike krav!
Kala Skrevet 24. mai 2013 #18 Skrevet 24. mai 2013 (endret) Er det trygt å grille naken da? Hva om han tilfeldigvis grillet feil snopp? Endret 24. mai 2013 av Kala 8
Neket Skrevet 24. mai 2013 #19 Skrevet 24. mai 2013 Hvor kunne man grille naken for en måned siden, uten forfrysninger? 2
MLy92 Skrevet 24. mai 2013 #20 Skrevet 24. mai 2013 Så et program i går på nrk, om folk i Norge som gikk nakne hjemme og i hagen, men også på cafeer. Så det kan nok hende det er sant. Til deg TS. De kan ikke kreve at gjestene skal kle av seg på besøk hos de, selv om de gjør det selv. Det syns jeg er totalt feil. Det er rart ikke venninna de har forståelse for det, for tross dere er/var gode venninne og delte mye. Jeg hadde også latt vær å komme på besøk, om jeg hadde måtte være naken. Da får det være deres valg, om du og andre får komme på besøk med klær. Om dere ikke vil være nakne, og dere dermed ikke er velkomne, så er det ikke deres feil at forholdet til nudistene ødelegges. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du står for ditt, og ikke gjør som alle andre vil du skal gjøre. Du respekterer tross alt at de er nakne, da kan jammen de respektere at du og andre gjester ønsker å ha klær på!!. Er ho blitt helt hjernevaska??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå