monja Skrevet 7. april 2004 #1 Skrevet 7. april 2004 Satt og bladde litt på qxl da jeg kom over at bilde av en lilla brudekjole. Nydelig :-)
@shygirl@ Skrevet 7. april 2004 #5 Skrevet 7. april 2004 Den kjolen har vært der tidligere kan jeg huske.. Den er jo så nydeliiig! Ordentlig drømmekjole.....! Også så fin lillafarge!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2004 #6 Skrevet 7. april 2004 Kjempe-fin! Men eg skal ha kvit kjole. Eller off-white...
Fakse Skrevet 8. april 2004 #9 Skrevet 8. april 2004 Litt snehvit-aktig den der Men jeg tror man må ha skikkelig karakter for å passe en sånn kjole. Den er ingenting for en grå mus!
Gjest Tex Skrevet 8. april 2004 #10 Skrevet 8. april 2004 Litt snehvit-aktig den der Men jeg tror man må ha skikkelig karakter for å passe en sånn kjole. Den er ingenting for en grå mus! Nei Gud forby at vanlige jenter pynter seg
Fakse Skrevet 8. april 2004 #11 Skrevet 8. april 2004 Nei Gud forby at vanlige jenter pynter seg Jeg har da ikke sagt noe sånn? Hvordan i alle dager klarte du å tolke det? :klø: Men om man har blek hud og kommunefarget hår vil man bli helt borte i en kjole som dette, og vil se mye flottere ut i en annen kjole som ikke tar all oppmerksomheta. Det er hun som har pynta seg som skal vises, ikke kjolen
Lullu Skrevet 9. april 2004 #12 Skrevet 9. april 2004 Ja, den var utrolig tøff!!!!!!!!!!!! Og lekker!!!!!!!!! Om jeg skulle hatt farget brudekjole, hadde det blitt noe slikt. Helt klart.
Gjest Embla s Skrevet 9. april 2004 #13 Skrevet 9. april 2004 Min mening: Joda, absolutt en feiende flott kjole, som kledde personen på bildet, og en vakker farge, men i mitt hode er brudekjoler hvite (eller i en eller annen lys fargevariant). Enten det, eller man velger noe helt annet. Dette blir hverken fugl eller fisk. Men aboslutt en lekker kjole.
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2004 #14 Skrevet 9. april 2004 Synes kjolen var spesiell, men lekker................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå