Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest orkidebuketten
Skrevet

Jeg kunne sikkert ha skrevet dette inne på ME forum men der er det stort sett bare folk i samme båt som meg så det hjelper ikke meg.

Dette er mer for å blåse ut men også for å høste inn råd. Jeg har prøvd LP så det er ikke noe vits å foreslå dette.

Vel her kommer det. Jeg er 38 år og er gift på 4 året med en fantastisk mann. Jeg har vært syk av ME i en del år, men denne sykdommen min forverrer seg. Jeg er mer eller mindre husbunden, og er vi ute på tur er det med rullestol. Så ja jeg orker ikke så mye. Husarbeidet er det mannen min som gjør, etter at han kommer fra jobb, jeg har ikke energi. Mesteparten av tiden er jeg på et mørkt, kjølig soverom, og ja sex livet vårt er ganske dødt.

Jeg er mest av redd for at han skal bli utslitt, at han skal få nok. Jeg er glad i han, og jeg prøver så godt å få ting til. Men jeg må ofte droppe ting

Heldigvis er han ikke en som skal på fest hele tiden, men sånt som julebordet på jobben hans da blir han at han drar alene.

Men har noen noe forslag til hvordan jeg kan oppmuntre han, hjelpe han litt til at han får en ok dag, vi har snart bryllups dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne kanskje fått BPA eller hjemmehjelp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...