vilja Skrevet 6. juni 2002 #1 Del Skrevet 6. juni 2002 Hei alle sammen! Ny her inne jeg. Jeg har en topp kjæreste. Vi har vært sammen i ca 4 mnd. Men jeg takler ikke at han er der! Ikke over lengre tid! - At vi går oppå hverandre. Jeg er blitt lei kosinga. (At det kunne hende??) Jeg sliter! Jeg finner på alle slags unnskyldninger for å slippe kos, som også kan være å holde i hånda) Jeg er helt lost!- Trodde ikke det kunne hende! Jeg har begynt i en topp jobb også, som for meg er drømmejobben! Han synes jeg jobber altfor mye, men jeg digger det! Holder på fra morgen til sene kvelden. Jeg elsker denne jobben!!! Jeg jobber sammen med en hel herskare av folk, og er utrolig sosial. Noen her har helt sikkert pratet med meg:) "Hei" -Hehe. Og så har jeg blitt litt betatt av en medarbeider. Men bare litt! Men han er hele 6 år yngre en meg. Jeg liker han godt som en venn, og en jeg kan drømme om! Tror ikke jeg passer i et forhold. Jeg er altfor uavhengig og vil ikke ha noen å ta hensyn til. Iallefall ikke enda. Kanskje aldri.!! Takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. juni 2002 #2 Del Skrevet 6. juni 2002 heisan Har vært i mye av samme situasjonen som deg for en stund siden. Ble sammen med en fyr som bare var kjempeålreit! Brukte tid på å "bli kjent" før noe skjedde, og pratet masse om mye og mangt. Dette var virkelig en kjernekar!! Men han var for kosete for min del, noe jeg heller aldri trodde kunne skje! men helt klart! følte meg totalt kvalt! det skulle være kos og holde i hånda og nussing og klining uansett hvor vi var og helst hvert ledige sekund!! uuuææhhhh... var jeg sammen med andre så lurte ham på om han ikke kunne komme, var jeg på ferie med venninder så lurte han på om han ikke kunne være med. vi ringtes hver dag. Han var nok den "snilleste" mannen jeg har vært borti, men det at han er "skjønn" og "snill" og bra sånn utfra et objektivt ståsted, hjelper ikke i det lange løp. Han må være bra og topp for DEG! seriøst, slik at du føler det er rett! Kanskje er det som du sier, at du ikke er klar for noe forhold med forpliktelser og forventninger akkurat nå. det er lov det! Om du har mye nytt og spennende som skjer i livet ditt, mye du har lyst å prioritere, som du ser på som viktigere for deg, så bruk tiden din på det! det å ha en jobb du stortrives i er superviktig! at du da får med sosialt i samme slengen er supert! Ikke kast deg i armene på han som er så ok på jobb med en gang, bruk tiden på deg selv og ditt. (kan hende jeg tar feil altså, men du hørtes så ut som slik jeg hadde det. det endte bare slik det måtte det.) Det er ikke noe galt i å bruke tiden din som du selv vil, om det kanskje er egoistisk? ja! Og det har man full rett til å være! Og at du jobber mye og trives med det, betyr bare at du er selvstendig og vet hva du vil, og får det som du vil. Ingenting galt med det! Lykke til uansett hva du gjør.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #3 Del Skrevet 7. juni 2002 Houston to orbiting woman GET DOWN HERE!!! 6 år yngre mann...? tviler på at du er på "aktuellista" til ham.. men hey..hva vet jey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Del Skrevet 7. juni 2002 For meg så er denne "kosingen" en naturlig del av det å være nyforelsket. Tro meg..du vil savne denne tiden om noen år. C´est la vie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå