Bitten13 Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe meg en treningsvest til bruk i agility/lydighet, men de er så fryktelig dyre... tenker meg en Gappay vest eller en Hurtta Motivator. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få tak i dette? Vet det er mye billigere å kjøpe på nett fra Sverige, men da får jeg jo fort toll og mva i tillegg. Bor i Oslo. Vil gjerne ha råd om butikker eller nettsider
Favole Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Canis og Handlers er vel de som har disse billigst på nett av hva jeg har funnet, begge har kort leveringstid. Vil anbefale deg Gappay sine fremfor Hurtta, bedre system med lommene og du slipper glidelåser som kan være irriterende. Og husk på at Gappay er stor i str De koster kanskje litt, men er virkelig verdt pengene!
Bitten13 Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2013 Canis og Handlers er vel de som har disse billigst på nett av hva jeg har funnet, begge har kort leveringstid. Vil anbefale deg Gappay sine fremfor Hurtta, bedre system med lommene og du slipper glidelåser som kan være irriterende. Og husk på at Gappay er stor i str De koster kanskje litt, men er virkelig verdt pengene! Har sett Gappay sine vester, og de er kjempefine :-) Men hvor får jeg tak i dem?
Favole Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Canis og Handlers som jeg skriver først i innlegget har jeg god erfaring med
Gjest Spiderpig Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Ville kjøpt fra Handlers. Canis surrer noe voldsomt innimellom og kan være ekstremt vanskelige å få tak i om det skulle være noe. Dyr frakt har de også.
Moffedille Skrevet 25. mai 2013 #6 Skrevet 25. mai 2013 Du har også dogtech sine vester, http://www.dog-tech.no/ . Selv er jegbeldig fornøyd med min, og flere i treningsgruppa mi har også den og er veldig fornøyde. Min er bestilt fra den linken, kjapp levering og god service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå