Gå til innhold

Sjalu Svigersøster?

Anbefalte innlegg

Gjest Kajsa-krabat
Skrevet

Jeg er litt usikker på hva min svigersøster mener om meg... Det kan til tider virke som om hun er svært sjalu. Hun er noe yngre enn meg, hun er 16 år og jeg 23. Hun ser alltid på meg, av og til direkte stirrer hun på meg men et "rart" blikk... Dersom jeg ser henne i byen står hun alltid og tjafser til venninnene sine før alle snur seg og ser på meg. Hun er ofte litt små-frekk i kommentarene til meg og jeg føler meg ikke helt komfortabel i hennes nærvær. Det skal sies at hun er en del større enn meg, og hun kler seg ikke i tettsittende klær, det gjør jeg og trives med det, men da stirrer hun i allefall...(prøver da her å ta litt hensyn, er redd for at hun har dårlig selvtillit..) Nå i påskehelgen skal vi være sammen med min sambos familie....Vet ikke helt om jeg gleder meg. Hun er veldig søt mot vår datter da, der er hun suveren. Jeg prøver ofte å snakke med henne om ting jeg vet hun er interessert i, men hun svarer bare med korte tilbakemeldinger. Hvis jeg sitter i en samtale med min svigermor fuinner hun det helt korrekt i å komme å avbryte og "bli liten" og vil at svigermor skal klø henne på ryggen eller liknende... Har noen av dere vært borti noe liknende? Jeg blir litt frustrert, vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Hva tror dere det kommer av?? At hun føler jeg har "stjålet" en av hennes eldre brødre?? Ikke vet jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror hun er typisk usikker tenåring! Hun synes sikkert du er KJEMPETØFF, voksen og kul, men tror at noen som er så tøff som du ikke gidder å snakke med henne... Bare prøv videre å snakke med henne, så går det sikkert over.

Amarone

Skrevet

Enig med Amarone, gi henne en sjans og vis deg voksen og grei,

så går det nok over.

Min kloke mamma sier bestandig:

I et hvert forhold mellom to parter er den ene alltid klokere enn den andre. Og det er den klokestes ansvar å få ting til å fungere, rett og slett fordi vedkommende er klokere.

Skrevet

Tex skrev:

Min kloke mamma sier bestandig:  

I et hvert forhold mellom to parter er den ene alltid klokere enn den andre. Og det er den klokestes ansvar å få ting til å fungere, rett og slett fordi vedkommende er klokere.

Sukk, din mamma altså........... hu er så flink :-)

Forøvrig tror jeg de andre er inne på noe her. Hun er usikker og 16. Du er kjempevoksen og hun vil være med men knekker kanskje ikke koden riktig...

Fortsett å inkludere henne............

Skrevet

bare gi hene litt tid. Det der går nok over etterhvert som hun får noen mnd til på seg.

Du har tross alt stukket av med broren hennes, og da må du regne med å få litt motgang. Men det ordner seg sikkert. Bare vær snill og hyggelig du, så skal du se hun forandrer mening etterhvert.

Skrevet

Hun hørtes rett og slett 16 år ut.

Slikt er vel normalt for den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...