AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Jeg og kjæresten har veldig lyst å dra til syden i sommer(jeg vil helst til Tyrkia), men jeg går på skole og har ingen jobb utenom, og han er lærling, så han tjener ikke fett akkurat. Jeg har rundt 8500 i sparepenger. Uansett - han er opptatt av at vi skal finne et skikkelig fint hotell 4-5 stjerner. Jeg tenker heller at vi får mer lommepenger om vi sjekker inn på et billig hotell og får da mer frihet til å bruke penger når vi er der nede. Vi er jo mest ute, eneste vi gjør på hotellet er å sove, dusje og stelle oss :-) Så nå har jeg tenkt på om vi ikke skal bestille noen ting, og vente til vi har fri. Han har fri fra midten av Juli til midten av August. Bør vi gamble på at vi finner oss en restplass med fint hotell + flybilett veldig billig, eller skal vi bestille en tur nå? Vil gjerne høre erfaringer og hva du skal! :-) Anonym poster: 01e37b083124da202caf1378159e6ccd
caroprins Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Meld deg på fredagskuppet til Star Tour, Apollo og Ving. Da får du mail hver torsdag med tilbudene en stund fram i tid og du har noen timer på fredagen på å bestille tur. Du kan få mange bra og rimelige tilbud på den måten. Følg også med på Detur og Nazar sine tilbud. Restplass.no og finn.no pakketurer. Det er enklere å finne gode tilbud i august enn i juli og om du ikke er helt bestemt på Tyrkia men er åpen for andre sydendestinasjoner så finner du sikkert et bra tilbud underveis. Når det er sagt så er det mye tilbud til Tyrkia da. Om budsjettet ditt er på 8500 så ville jeg gått for ett pakketilbud på maks 3500 pr pers det vil si rundt maks 7000 for 2 stk. Det skulle være mulig å få til. Så mitt råd. Følg med og vær klar til å bestille når det kommer et tilbud dere kan tenke dere. Jeg personlig kan reise hvor som helst der det er et bra tilbud fra charterselskapene så jeg reiser ofte for 2000 kroner for en uke på 4 stjernes hotel. Alltid noe nytt å oppleve rundt forbi tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå