AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Hei! For 4 mnd siden opererte jeg for en graviditet utenfor livmoren. Jeg hadde ingen planer om å bli gravid og gikk på p-piller da dette skjedde. Har dessverre vært vimsete med disse pillene, så det var ikke pillene det var noe feil med. Takket være mange andre historier jeg har lest om på nettet, tok jeg ingen sjanser og dro til sykehuset så fort smertene ble verre. De tok en utskylling av eggleder og det skal ikke ha blitt noe skader på eggleder etter dette. Men etter dette har jeg hatt veldig sterke eggløsningssmerter i den egglederen jeg opererte i, og generelt mye smerter i magen. Er det noen andre som har opplevd dette? For 5 dager siden tok jeg en angrepille. Pleier alltid å lese pakningsvedlegget først, men det var så flaut å dra opp dette på bussen. Leste da, etter at jeg hadde svelget denne pillen, at den ikke anbefales til de som har hatt graviditet utenfor livmoren. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er paranoid, men jeg har de siste dagene hatt veldig vondt i magen og føler at noe er galt. Er det noen andre som har tatt angrepille som har følt dette? Graviditeten skjedde på 10 minutters samleie så det skal tydeligvis ikke så mye til. Derfor er jeg livredd for å bli gravid utenfor livmoren igjen. Anonym poster: da230e236f1fa21f352738d85f5fcda7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Samleiets lengde har jo ingenting å si så lenge mannen får utløsning. Uansett så er ikke 10 min veldig kort. Til spm ditt så har jeg ikke egen erfaring, men angrepille ee bare 60% sikkert tror jeg så det kan hende du er gravid igjen. Ville dratt til legen. Anonym poster: ca5c93eb683e3dfb6689a0a78f39a512
Famine86 Skrevet 24. mai 2013 #3 Skrevet 24. mai 2013 Takk for svar Men det er jo bare 5 dager siden det skjedde da, det er rart at jeg føler noe allerede. Eller er det bare bivirkninger på angrepillen?
Gjest Allergikeren Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 Muligens bare bivirkninger av angrepillen. Sånne magesmerter av legemidler kan bli utrolig intense. Det er nok for tidlig å få påvist noe som helst så tidlig, men jeg hadde nok tatt turen til legen uansett. Om ikke annet, så i alle fall for litt råd om hva som kan skje framover, hva du evt bør følge med på og sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå