AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1 Skrevet 24. mai 2013 Traff en gutt i slutten av april, som jeg hadde sex med. Etter det har vi holdt kontakten hver dag, og vi snakker masse med hverandre. Vi har også vært en del med hverandre. Når han er full så sier han ting mye mer direkte, ting som han ikke ville sagt i edru tilstand. (han er veldig sjenert på det området edru opplever jeg). Men når vi drikker er det ikke mye som skal til før han blir mer avslappet og foreslår ting som kan tolkes som at han liker meg. Vi har deilig sex, og kjemien er veldig bra. Og vi har det mye morsomt sammen, enten vi bare snakker via telefon/snapchat/facebook eller er med hverandre. Hvordan skal jeg gå frem for å se om han ønsker noe mer? Tør ikke ta det opp med han da det er litt tidlig, ettersom vi kun har kjent hverandre i litt over en måned. Jeg blir bare mer og mer forelsket. Anonym poster: 807b1cb1edc186ff1304fda1df60a9a7
linneasofie Skrevet 24. mai 2013 #2 Skrevet 24. mai 2013 Mitt tips er hvordan dere er i offentligheten, holder dere hender, kysser ute, møter du vennene hans/ han møter dine? Vet andre om at dere har sex? Jeg og kjæresten min startet som venner med fordeler, og nå har jeg aldri hatt det bedre! Masse lykke til! xx
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #4 Skrevet 24. mai 2013 ja Anonym poster: c710ceef26dd50bfacc9022b0570b4cc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #5 Skrevet 24. mai 2013 Du får nesten bare gå diskré frem og spørre rolig. Å snakke om følelser uten alkohol burde jo ikke være så vanskelig. Anonym poster: ad1a73b7c5da3c9d2ee1aeeb03f9a0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå